Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
İnsan Kaynakları Yönetimine Giriş ve Temel Kavramlar |
1. D.Bingöl, (2014). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları,
2. C. Uyargil vd. (2010). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları.
3. Sabuncuoğlu, Z. İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları
4. Güncel tez ve makaleler
|
2) |
İş Analizi |
1. D.Bingöl, (2014). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları,
2. C. Uyargil vd. (2010). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları.
3. Sabuncuoğlu, Z. İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları
4. Güncel tez ve makaleler |
3) |
İnsan Kaynakları Planlaması |
1. D.Bingöl, (2014). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları,
2. C. Uyargil vd. (2010). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları.
3. Sabuncuoğlu, Z. İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları
4. Güncel tez ve makaleler |
4) |
İnsan Kaynakları Planlaması |
1. D.Bingöl, (2014) Human Resources Management, Istanbul, Beta Publications,
2. C. Uyargil et al. (2010) Human Resources Management, Istanbul, Beta Publications.
3. Sabuncuoğlu, Z. Human Resources Management, (Istanbul, Beta Publications
4. Current theses and articles |
5) |
Personel Seçme ve Yerleştirme |
1. D.Bingöl, (2014). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları,
2. C. Uyargil vd. (2010). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları.
3. Sabuncuoğlu, Z. İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları |
6) |
Personel Seçme ve Yerleştirme |
1. D.Bingöl, (2014). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları,
2. C. Uyargil vd. (2010). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları.
3. Sabuncuoğlu, Z. İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları |
7) |
Personel Eğitimi ve Geliştirme |
1. D.Bingöl, (2014). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları,
2. C. Uyargil vd. (2010). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları.
3. Sabuncuoğlu, Z. İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları |
8) |
Ara Sınav |
|
9) |
Performans Değerlendirme |
1. D.Bingöl, (2014). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları,
2. C. Uyargil vd. (2010). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları.
3. Sabuncuoğlu, Z. İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları |
10) |
Performans Değerlendirme |
1. D.Bingöl, (2014). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları,
2. C. Uyargil vd. (2010). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları.
3. Sabuncuoğlu, Z. İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları |
11) |
Ücret Yönetimi |
1. D.Bingöl, (2014). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları,
2. C. Uyargil vd. (2010). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları.
3. Sabuncuoğlu, Z. İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları |
12) |
Örgütsel Davranış |
1. D.Bingöl, (2014). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları,
2. C. Uyargil vd. (2010). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları.
|
13) |
Örgütsel Davranış |
1. D.Bingöl, (2014). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları,
2. C. Uyargil vd. (2010). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları.
|
14) |
Kariyer Yönetimi ve Planlaması |
1. D.Bingöl, (2014). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları,
2. C. Uyargil vd. (2010). İnsan Kaynakları Yönetimi. İstanbul: Beta Yayınları.
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Sağlık Kurumları Yönetimi alanında temel bilgileri bilir ve bu bilgileri geçmişteki bilgileri ile harmanlayıp yeni bilgilere ulaşarak etik çerçevede uygulayabilme bilgisine sahiptir. |
4 |
2) |
Sağlık Kurumları Yönetimi ile ilgili teorik ve uygulamaya ait bilgileri kullanır. |
4 |
3) |
Sağlık kurumlarının yönetimi ile ilgili bilgilerini eleştirir, eksikliklerini fark eder ve bu eksiklikleri nasıl gidereceği konusunda araştırmaya yönelik teknik bilgileri kullanır. |
3 |
4) |
Yönetim alanında gerekli beşeri, fiziksel, finansal verileri toplayarak bilgisayar ortamında istatistiksel analizlerini yapıp bunları yorumlayarak kaynaklar ve ihtiyaçlar ışığında planlamalar yapar. |
3 |
5) |
Sağlık kurumları yönetimi alanında elde ettiği bilgilerle ve sorunların çözümünde bireysel faaliyetler gösterebileceği gibi takım halinde çalışma ve takımı yönlendirme becerisine sahiptir. |
1 |
6) |
Uygulamalarda toplam kalite standartlarına uygun çalışmalar yapar. |
3 |
7) |
Öğrenmenin sürekliliğinin önemini bilir ve bilgilerini farklı alanlarda da kullanabilir. |
5 |
8) |
Sağlık kurumları ile ilgili gerekli bilgi ve verilerin toplanması analizi yorumlanması ve paylaşılması ile ilgili bilimsel ve toplumsal değerleri önemser, mevzuatları bilir. |
4 |
9) |
Sağlık kurumlarında kullanılan yönetim, tıp, muhasebe, dokümanlama, istatistik, yazışma gibi alanlarda terminolojik, teorik ve uygulamaya yönelik temel bilgileri, sorunları ve çözüm önerilerini gerekli ortamlarda yazılı ve sözlü olarak paylaşır, uluslararası karşılaştırmalar yapar. |
2 |
10) |
Sağlık kurumları ile ilgili gerekli yönetsel kuralları uygular. |
5 |
11) |
Sağlık kurumları yönetimi ile ilgili uluslararası gelişmeleri takip edebilmek için en az bir yabancı dili (İngilizce) kullanabilir. |
|
12) |
Sağlık kurumlarının sosyal sorumluluğunun bilincindedir ve bu konu ile ilgili toplumsal sorumluluk projelerini yapar, mevcutlara katkı sağlar. |
3 |
13) |
Mesleki, bireysel ve toplumsal temsil sorumluluklarının bilincindedir. |
5 |