Pazarlama İletişimi (Tezli)
Yüksek Lisans TYYÇ: 7. Düzey QF-EHEA: 2. Düzey EQF-LLL: 7. Düzey

Program Amacı

Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programının amacı; çağdaş pazarlama yaklaşımlarına hakim, tüketici ihtiyaçlarını ve pazar koşullarını doğru ve zamanında analiz edebilen, pazarlama iletişimde yaratıcı sürece yön verebilen, sosyal sorumluluk projeleri geliştirebilen, teknolojinin, iletişim, ikna ve gündelik yaşam arasındaki ilişkisini marka konumlandırması ekseninde yorumlayıp, yaratıcı stratejileri uygulamaya geçirebilen, kurumsal iletişimin organizasyon şemasındaki yeri ve önemini bilen, stratejik medya planlaması ve sponsorluk yönetimlerinde yetkin, aynı zamanda etik değerlere önem veren, analitik düşünme ve araştırma yetenekleri üst düzeyde olan, hem sektörün, hem de akademi dünyasının ihtiyaçlarına cevap verebilecek nitelikte insan kaynakları yetiştirmektir.