Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Pazarlamanın tanımı ve temel kavramlar |
Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. Ömer TORLAK, Yrd.Doç.Dr. Müjdat ÖZMEN
Pazarlama Yönetimi, Prof.Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN Yrd.Doç.Dr. Elif EROĞLU |
2) |
Pazarlamanın mikro ve makro çevre unsurları |
Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. Ömer TORLAK, Yrd.Doç.Dr. Müjdat ÖZMEN
Pazarlama Yönetimi, Prof.Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN Yrd.Doç.Dr. Elif EROĞLU |
3) |
Pazar fırsatlarının analizi |
Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. Ömer TORLAK, Yrd.Doç.Dr. Müjdat ÖZMEN
Pazarlama Yönetimi, Prof.Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN Yrd.Doç.Dr. Elif EROĞLU |
4) |
Tüketici davranışlarının analizi |
Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. Ömer TORLAK, Yrd.Doç.Dr. Müjdat ÖZMEN
Pazarlama Yönetimi, Prof.Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN Yrd.Doç.Dr. Elif EROĞLU |
5) |
Pazarlama bilgi sistemi ve pazarlama araştırması |
Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. Ömer TORLAK, Yrd.Doç.Dr. Müjdat ÖZMEN
Pazarlama Yönetimi, Prof.Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN Yrd.Doç.Dr. Elif EROĞLU |
6) |
Pazar bölümlendirme |
Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. Ömer TORLAK, Yrd.Doç.Dr. Müjdat ÖZMEN
Pazarlama Yönetimi, Prof.Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN Yrd.Doç.Dr. Elif EROĞLU |
7) |
Hedef pazar seçimi ve konumlandırma |
Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. Ömer TORLAK, Yrd.Doç.Dr. Müjdat ÖZMEN
Pazarlama Yönetimi, Prof.Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN Yrd.Doç.Dr. Elif EROĞLU |
8) |
Ara sınav |
- |
9) |
Pazarlama karması 1: ürün, fiyatlandırma |
Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. Ömer TORLAK, Yrd.Doç.Dr. Müjdat ÖZMEN
Pazarlama Yönetimi, Prof.Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN Yrd.Doç.Dr. Elif EROĞLU |
10) |
Pazarlama karması 2: dağıtım, tutundurma |
Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. Ömer TORLAK, Yrd.Doç.Dr. Müjdat ÖZMEN
Pazarlama Yönetimi, Prof.Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN Yrd.Doç.Dr. Elif EROĞLU |
11) |
Pazarlama stratejileri- I |
Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. Ömer TORLAK, Yrd.Doç.Dr. Müjdat ÖZMEN
Pazarlama Yönetimi, Prof.Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN Yrd.Doç.Dr. Elif EROĞLU |
12) |
Pazarlama stratejileri -II |
Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. Ömer TORLAK, Yrd.Doç.Dr. Müjdat ÖZMEN
Pazarlama Yönetimi, Prof.Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN Yrd.Doç.Dr. Elif EROĞLU |
13) |
Pazarlama çabalarının denetimi |
Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. Ömer TORLAK, Yrd.Doç.Dr. Müjdat ÖZMEN
Pazarlama Yönetimi, Prof.Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN Yrd.Doç.Dr. Elif EROĞLU |
14) |
Genel dönem sonu değerlendirmesi |
Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. Ömer TORLAK, Yrd.Doç.Dr. Müjdat ÖZMEN
Pazarlama Yönetimi, Prof.Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN Yrd.Doç.Dr. Elif EROĞLU |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Bankacılık ve sigortacılık ile alakalı temel kavramları uygulayabilme yetkinliğine sahip olabilmek ve çalışma hayatında etkin şekilde kullanabilmek. |
|
2) |
Bankacılık ve sigortacılık hukuk mevzuatına hakim olabilmek ve işini mevzuata uygun yasal çerçevede yapabilmek. |
|
3) |
İşinin gerektirdiği ölçüde bilgisayar ve bilgisayar programlarını en etkin şekilde kullanabilmek. |
|
4) |
Banka ve sigorta ile ilgili muhasebe işlemlerini yapabilme yeterliliğine sahip olabilmek.
|
|
5) |
Ticari faaliyetlerde karşılaştığı sorunlara pratik çözüm bulabilmek ve karar verebilme yetisine sahip olabilmek. |
1 |
6) |
İş yaşamında etkili iletişim kuran ve ikna becerisine sahip, müşteri ilişkilerini etkin kurabilecek yeterliliğe sahip olabilmek. |
5 |
7) |
Türkiye ve dünya borsalarına hakim olabilmek ve sermaye piyasalarında aktif görev alabilmek. |
|
8) |
Ekonomiyi mikro ve makro açılardan analiz edebilmek ve öngörülerde bulunabilmek. |
|
9) |
Bankacılık ve sigortacılık konusunda mesleki ingilizce bilgisine sahip olabilmek.
|
|
10) |
Finans sektöründe sorumluluk üstlenebilmek,yasal şartları sağladıktan sonra kendi adına işyeri açabilmek ve işyerinde çalıştırabilecek nitelikli ara insan gücünü yetiştirebilmeyi sağlayabilmek. |
|
11) |
Ana dilini etkin kullanabilecek,tarihini bilen,bugününe hakim ve geleceğe ışık tutacak bireyler yetiştirebilmek. |
|
12) |
İlgili kurumlarda yönetim kademesi ve yönetici konumunda görev alabilme kabiliyetine sahip olabilmek. |
1 |