Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Konaklama endüstrisi |
Otel İşletmeciliği Ve Yönetimi, Zeki Akıncı, Detay Yayın, 2016
Otel İşletmeciliği, Editör: Meryem Akoğlan Kozak, Detay Yayın, 2016.
Otel Yönetimi, Editör: Meryem Akoğlan Kozak, 2013, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını
Otel İşletmelerinde Destek Hizmetleri Editör: Pembe Gül Çakır, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını
|
2) |
Otel işletmesinin tanımı, özellikleri ve sınıflandırılması |
Otel İşletmeciliği Ve Yönetimi, Zeki Akıncı, Detay Yayın, 2016
Otel İşletmeciliği, Editör: Meryem Akoğlan Kozak, Detay Yayın, 2016.
Otel Yönetimi, Editör: Meryem Akoğlan Kozak, 2013, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını
Otel İşletmelerinde Destek Hizmetleri Editör: Pembe Gül Çakır, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını
|
3) |
Otel işletmelerinde kuruluş yeri seçimi |
Otel İşletmeciliği Ve Yönetimi, Zeki Akıncı, Detay Yayın, 2016
Otel İşletmeciliği, Editör: Meryem Akoğlan Kozak, Detay Yayın, 2016.
Otel Yönetimi, Editör: Meryem Akoğlan Kozak, 2013, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını
Otel İşletmelerinde Destek Hizmetleri Editör: Pembe Gül Çakır, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını |
4) |
Otel işletmelerinde yönetim fonksiyonları |
Otel İşletmeciliği Ve Yönetimi, Zeki Akıncı, Detay Yayın, 2016
Otel İşletmeciliği, Editör: Meryem Akoğlan Kozak, Detay Yayın, 2016.
Otel Yönetimi, Editör: Meryem Akoğlan Kozak, 2013, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını
Otel İşletmelerinde Destek Hizmetleri Editör: Pembe Gül Çakır, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını
|
5) |
Otel işletmelerinde yönetim fonksiyonları |
Otel İşletmeciliği Ve Yönetimi, Zeki Akıncı, Detay Yayın, 2016
Otel İşletmeciliği, Editör: Meryem Akoğlan Kozak, Detay Yayın, 2016.
Otel Yönetimi, Editör: Meryem Akoğlan Kozak, 2013, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını
Otel İşletmelerinde Destek Hizmetleri Editör: Pembe Gül Çakır, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını |
6) |
Otel işletmelerinde odalar bölümü |
Otel İşletmeciliği Ve Yönetimi, Zeki Akıncı, Detay Yayın, 2016
Otel İşletmeciliği, Editör: Meryem Akoğlan Kozak, Detay Yayın, 2016.
Otel Yönetimi, Editör: Meryem Akoğlan Kozak, 2013, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını
Otel İşletmelerinde Destek Hizmetleri Editör: Pembe Gül Çakır, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını |
7) |
Genel Tekrar |
|
8) |
Ara Sınav |
|
9) |
Otel işletmelerinde yiyecek içecek bölümü |
Otel İşletmeciliği Ve Yönetimi, Zeki Akıncı, Detay Yayın, 2016
Otel İşletmeciliği, Editör: Meryem Akoğlan Kozak, Detay Yayın, 2016.
Otel Yönetimi, Editör: Meryem Akoğlan Kozak, 2013, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını
Otel İşletmelerinde Destek Hizmetleri Editör: Pembe Gül Çakır, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını |
10) |
Otel İşletmelerinde Satış/Pazarlama |
Otel İşletmeciliği Ve Yönetimi, Zeki Akıncı, Detay Yayın, 2016
Otel İşletmeciliği, Editör: Meryem Akoğlan Kozak, Detay Yayın, 2016.
Otel Yönetimi, Editör: Meryem Akoğlan Kozak, 2013, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını
Otel İşletmelerinde Destek Hizmetleri Editör: Pembe Gül Çakır, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını |
11) |
Otel İşletmelerinde Halkla İlişkiler ve Müşteri İlişkileri Yönetimi |
Otel İşletmeciliği Ve Yönetimi, Zeki Akıncı, Detay Yayın, 2016
Otel İşletmeciliği, Editör: Meryem Akoğlan Kozak, Detay Yayın, 2016.
Otel Yönetimi, Editör: Meryem Akoğlan Kozak, 2013, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını
Otel İşletmelerinde Destek Hizmetleri Editör: Pembe Gül Çakır, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını |
12) |
Otel İşletmelerinde Muhasebe ve Finansal Yönetim |
Otel İşletmeciliği Ve Yönetimi, Zeki Akıncı, Detay Yayın, 2016
Otel İşletmeciliği, Editör: Meryem Akoğlan Kozak, Detay Yayın, 2016.
Otel Yönetimi, Editör: Meryem Akoğlan Kozak, 2013, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını
Otel İşletmelerinde Destek Hizmetleri Editör: Pembe Gül Çakır, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını |
13) |
Otel İşletmelerinde Destek Hizmetler (Güvenlik, Animasyon, Teknik Servis, Satınalma, Depolama, Araştırma-Geliştirme) |
Otel İşletmeciliği Ve Yönetimi, Zeki Akıncı, Detay Yayın, 2016
Otel İşletmeciliği, Editör: Meryem Akoğlan Kozak, Detay Yayın, 2016.
Otel Yönetimi, Editör: Meryem Akoğlan Kozak, 2013, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını
Otel İşletmelerinde Destek Hizmetleri Editör: Pembe Gül Çakır, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını |
14) |
Genel Tekrar |
|
15) |
Final Sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Turizm ile ilgili kavramlar, kuramlar, ilkeler ve olgular ile ilgili kapsamlı ve sistemli bilgi sahibi olabilme |
5 |
2) |
Turizm ile ilgili yasal düzenlemeler, meslek standartları ve uygulamalar ile ilgili bilgi sahibi olabilme |
5 |
3) |
Turizm endüstrisinin sosyal, kültürel ve fiziksel çevre üzerindeki etkilerini açıklayabilme |
3 |
4) |
Turizm sektörünün yapısı, arz ve talep koşulları ile baş edebilecek düzeyde sektörel şartları tanıyabilme, |
4 |
5) |
Turizm sektöründe faaliyet gösteren bir işletmeyi yönetebilme |
4 |
6) |
Alanında faaliyet gösteren örgütlerin iç ve dış çevrelerindeki değişimleri takip edebilme, akılcı analizler yapabilme, yorumlayabilme, karar verebilme ve değişimlere uyum sağlayabilme. |
4 |
7) |
Alanı ile ilgili hizmet süreçlerini, tüketici ihtiyaç ve istekleri doğrultusunda ve tüketiciyi tatmin edecek biçimde yerine getirebilme, değerlendirebilme, geliştirebilme ve hizmet sürecini etkileyecek sorunlara çözüm önerebilme. |
4 |
8) |
Turizm sektörünün gerektirdiği düzeyde bilişim teknolojisi araçlarını kullanabilme.
|
3 |
9) |
İş hukuku ve iş güvenliği, çevre koruma bilgisi ve kalite bilincine sahip olma |
3 |
10) |
İnsanlar ve kültürler arasındaki farklılıklara duyarlı olabilme |
4 |
11) |
Turizm alanında araştırma yapabilme ve proje üretebilme |
3 |
12) |
Turizm işletmesinin mevcut koşulları ve geleceği hakkında bilgi ve değerlendirme olanağına sahip olarak örgütsel amaç ve hedefler belirleyebilme, plan yapabilme ve öngörülemeyen karmaşık durumlarda sorumluluk alarak çözüm üretebilme |
3 |
13) |
Alanı ile ilgili bilgi, beceri ve yetkinlikleri etik değerlere bağlı kalarak yaşam boyu öğrenme bilinciyle sürekli güncelleme ve geliştirme |
4 |
14) |
Turizm işletmelerinde problemleri tespit edip çözüm üretebilme |
4 |
15) |
Yerel, ulusal ve uluslararası düzeyde turizm plan ve politikalarını tartışabilme |
4 |
16) |
Alanında faaliyet gösteren örgütlerin iç ve dış çevrelerindeki değişimleri takip edebilme, akılcı analizler yaparak yorumlayabilme, karar verebilme ve değişimlere uyum sağlayabilme |
4 |
17) |
Gerekli akademik, entelektüel ve kültürel donanıma sahip olabilme |
3 |
18) |
Turizm sektörünün bir alanında uzmanlaşabilme |
5 |