Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Özel Gereksinimli Çocuklar Ve Aileleri |
1- Krik, S., Gallagher J, Coleman M.R. (2017). Özel Gereksinimli Olan Çocukların Eğitimi – Educating Exceptional Children. (Ed. Salih Rakap), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık. |
2) |
Özel Gereksinimli Çocuklar Ve Resmi/Sosyal Kurumlar |
1- Krik, S., Gallagher J, Coleman M.R. (2017). Özel Gereksinimli Olan Çocukların Eğitimi – Educating Exceptional Children. (Ed. Salih Rakap), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık. |
3) |
Özel Eğitimde Erken Müdahale Destek Hizmetleri |
1- Krik, S., Gallagher J, Coleman M.R. (2017). Özel Gereksinimli Olan Çocukların Eğitimi – Educating Exceptional Children. (Ed. Salih Rakap), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık. |
4) |
Zihinsel Ve Gelişimsel Yetersizlik Ve Özellikleri |
1- Krik, S., Gallagher J, Coleman M.R. (2017). Özel Gereksinimli Olan Çocukların Eğitimi – Educating Exceptional Children. (Ed. Salih Rakap), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık. |
5) |
Otizm Spektrum Bozukluğu Ve Özellikleri |
1- Krik, S., Gallagher J, Coleman M.R. (2017). Özel Gereksinimli Olan Çocukların Eğitimi – Educating Exceptional Children. (Ed. Salih Rakap), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık. |
6) |
Öğrenme Güçlüğü Ve Özellikleri |
1- Krik, S., Gallagher J, Coleman M.R. (2017). Özel Gereksinimli Olan Çocukların Eğitimi – Educating Exceptional Children. (Ed. Salih Rakap), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık. |
7) |
Dikkat Eksikliği / Hiperaktivite Bozukluğu Ve Özellikleri |
Krik, S., Gallagher J, Coleman M.R. (2017). Özel Gereksinimli Olan Çocukların Eğitimi – Educating Exceptional Children. (Ed. Salih Rakap), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık. |
8) |
Ara Sınav |
Krik, S., Gallagher J, Coleman M.R. (2017). Özel Gereksinimli Olan Çocukların Eğitimi – Educating Exceptional Children. (Ed. Salih Rakap), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık. |
9) |
Duygusal Ve Davranışsal Bozuklular Ve Özellikleri |
Krik, S., Gallagher J, Coleman M.R. (2017). Özel Gereksinimli Olan Çocukların Eğitimi – Educating Exceptional Children. (Ed. Salih Rakap), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık. |
10) |
İletişim, Dil Ve Konuşma Bozuklukları Ve Özellikleri |
Krik, S., Gallagher J, Coleman M.R. (2017). Özel Gereksinimli Olan Çocukların Eğitimi – Educating Exceptional Children. (Ed. Salih Rakap), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık. |
11) |
İşitme Yetersizliği Ve Özellikleri |
Krik, S., Gallagher J, Coleman M.R. (2017). Özel Gereksinimli Olan Çocukların Eğitimi – Educating Exceptional Children. (Ed. Salih Rakap), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık. |
12) |
Görme Yetersizliği Ve Özellikleri |
Krik, S., Gallagher J, Coleman M.R. (2017). Özel Gereksinimli Olan Çocukların Eğitimi – Educating Exceptional Children. (Ed. Salih Rakap), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık. |
13) |
Fiziksel Yetersizlikler, Sağlık Problemleri, Çoklu Yetersizlikler Ve Özellikleri |
Krik, S., Gallagher J, Coleman M.R. (2017). Özel Gereksinimli Olan Çocukların Eğitimi – Educating Exceptional Children. (Ed. Salih Rakap), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık. |
14) |
Üstün Zekalı Ve Yetenekli Çocuklar Ve Özellikleri |
1- Krik, S., Gallagher J, Coleman M.R. (2017). Özel Gereksinimli Olan Çocukların Eğitimi – Educating Exceptional Children. (Ed. Salih Rakap), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık. |
15) |
FİNAL SINAVI |
1- Krik, S., Gallagher J, Coleman M.R. (2017). Özel Gereksinimli Olan Çocukların Eğitimi – Educating Exceptional Children. (Ed. Salih Rakap), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Bir bilim dalı olarak psikolojinin temel kavramlarına, kuramlarına ve tarihsel gelişimine hakim olma |
4 |
2) |
Psikolojinin alt alanlarını bilme, bu alanların yöntem ve uygulamaları konusunda bilgi sahibi olma |
5 |
3) |
Ruh sağlığı alanındaki güncel, teorik ve uygulamalı bilgilere sahip olma |
4 |
4) |
Bilgi ve becerilerini kullanarak yorumlama, analiz etme, değerlendirme ve bilime dayalı çözümler geliştirebilme |
5 |
5) |
Bireylerin bilişsel, fizyolojik, duygusal ve davranışsal süreçlerini bir bütün olarak anlayabilme |
4 |
6) |
Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak topluma yarar sağlayacak araştırmalar ve çalışmalar yapabilme |
5 |
7) |
Etkin bir şekilde iletişim kurarak, alana dair konularda düşüncelerini diğer kişilerle paylaşabilme |
4 |
8) |
Daima kendini geliştirmeyi hedefleyerek, bilimsel gelişmeleri takip edebilme |
5 |
9) |
Sosyal sorumluluk bilincine sahip olma, toplumsal ve bireysel sorunlara duyarlı olabilme |
5 |
10) |
Psikoloji alanına dair edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir şekilde yorumlayabilme ve analiz edebilme |
4 |
11) |
Bilimsel yöntemleri kullanarak, bağımsız bir çalışma yürütebilme |
5 |