| Adalet | |||||
| Önlisans | TYYÇ: 5. Düzey | QF-EHEA: Kısa Düzey | EQF-LLL: 5. Düzey | ||
| Ders Kodu: | JUS214 | ||||||||
| Ders İsmi: | Bitirme Projesi | ||||||||
| Ders Yarıyılı: | Güz | ||||||||
| Ders Kredileri: | 
	
  | 
||||||||
| Öğretim Dili: | Turkish | ||||||||
| Ders Koşulu: | |||||||||
| Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: | Hayır | ||||||||
| Dersin Türü: | Bölüm Seçmeli | ||||||||
| Dersin Seviyesi: | 
  | 
||||||||
| Dersin Veriliş Şekli: | |||||||||
| Dersin Koordinatörü: | Öğr.Gör. Sümeyye Türker | ||||||||
| Dersi Veren(ler): | 
Öğr.Gör. Sümeyye Türker  Öğr.Gör. SEMİH AYSAL Öğr.Gör. HAKAN ÇAKAN  | 
||||||||
| Dersin Yardımcıları: | 
| Dersin Amacı: | |
| Dersin İçeriği: | 
	Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
	
  | 
|||||||||||||||||||||||||||||||
| Hafta | Konu | Ön Hazırlık | 
| Ders Notları / Kitaplar: | |
| Diğer Kaynaklar: | 
| Ders Öğrenme Kazanımları | ||
|---|---|---|
| Program Kazanımları | ||
| 1) -Ortaöğretim düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. | ||
| 3) Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olma. - Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. | ||
| 6) - Alanı ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. - Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme. - Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri yürütebilme. | ||
| Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek | 
| Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | |
| 1) | -Ortaöğretim düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. | 5 | 
| 3) | Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olma. - Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. | |
| 6) | - Alanı ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. - Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme. - Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri yürütebilme. | 5 | 
| Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı | 
| Toplam | % | |
| YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 0 | |
| YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % | |
| Toplam | % | |