Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Etkinlik Yönetimi Kavramı ve Çeşitleri |
Murat EMEKSİZ, Kongre ve Etkinlik Yönetimi
Ruken Özgül KILANÇ, Halkla İlişkiler ve Etkinlik
Bilgen GÜLTEKİN, Üniversitelerde Halkla İlişkiler ve Etkinlik Yönetimi Modelleri
|
2) |
Etkinliğin Amaçları |
Murat EMEKSİZ, Kongre ve Etkinlik Yönetimi
Ruken Özgül KILANÇ, Halkla İlişkiler ve Etkinlik
Bilgen GÜLTEKİN, Üniversitelerde Halkla İlişkiler ve Etkinlik Yönetimi Modelleri
|
3) |
Etkinliğin Bileşenleri |
Murat EMEKSİZ, Kongre ve Etkinlik Yönetimi
Ruken Özgül KILANÇ, Halkla İlişkiler ve Etkinlik
Bilgen GÜLTEKİN, Üniversitelerde Halkla İlişkiler ve Etkinlik Yönetimi Modelleri
|
4) |
Etkinlik yönetimi |
Murat EMEKSİZ, Kongre ve Etkinlik Yönetimi
Ruken Özgül KILANÇ, Halkla İlişkiler ve Etkinlik
Bilgen GÜLTEKİN, Üniversitelerde Halkla İlişkiler ve Etkinlik Yönetimi Modelleri
|
5) |
Etkinlik Yönetiminde Planlama, Uygulama, Değerlendirme |
Murat EMEKSİZ, Kongre ve Etkinlik Yönetimi
Ruken Özgül KILANÇ, Halkla İlişkiler ve Etkinlik
Bilgen GÜLTEKİN, Üniversitelerde Halkla İlişkiler ve Etkinlik Yönetimi Modelleri
|
6) |
Etkinlik Yönetiminde Bütçe Kalemleri |
Murat EMEKSİZ, Kongre ve Etkinlik Yönetimi
Ruken Özgül KILANÇ, Halkla İlişkiler ve Etkinlik
Bilgen GÜLTEKİN, Üniversitelerde Halkla İlişkiler ve Etkinlik Yönetimi Modelleri
|
7) |
Etkinlik Yönetiminde Medya İle İlişkiler |
Murat EMEKSİZ, Kongre ve Etkinlik Yönetimi
Ruken Özgül KILANÇ, Halkla İlişkiler ve Etkinlik
Bilgen GÜLTEKİN, Üniversitelerde Halkla İlişkiler ve Etkinlik Yönetimi Modelleri
|
8) |
Vize Sınavı |
Murat EMEKSİZ, Kongre ve Etkinlik Yönetimi
Ruken Özgül KILANÇ, Halkla İlişkiler ve Etkinlik
Bilgen GÜLTEKİN, Üniversitelerde Halkla İlişkiler ve Etkinlik Yönetimi Modelleri
|
9) |
Etkinlik Yönetiminde Zaman Yönetimi |
Murat EMEKSİZ, Kongre ve Etkinlik Yönetimi
Ruken Özgül KILANÇ, Halkla İlişkiler ve Etkinlik
Bilgen GÜLTEKİN, Üniversitelerde Halkla İlişkiler ve Etkinlik Yönetimi Modelleri
|
10) |
Etkinlik Yönetiminde Protokol Kuralları ve İlkeleri
|
Murat EMEKSİZ, Kongre ve Etkinlik Yönetimi
Ruken Özgül KILANÇ, Halkla İlişkiler ve Etkinlik
Bilgen GÜLTEKİN, Üniversitelerde Halkla İlişkiler ve Etkinlik Yönetimi Modelleri
|
11) |
Etkinlik Yönetiminde Teknoloji |
Murat EMEKSİZ, Kongre ve Etkinlik Yönetimi
Ruken Özgül KILANÇ, Halkla İlişkiler ve Etkinlik
Bilgen GÜLTEKİN, Üniversitelerde Halkla İlişkiler ve Etkinlik Yönetimi Modelleri
|
12) |
Etkinlik yönetiminde organizasyon |
Murat EMEKSİZ, Kongre ve Etkinlik Yönetimi
Ruken Özgül KILANÇ, Halkla İlişkiler ve Etkinlik
Bilgen GÜLTEKİN, Üniversitelerde Halkla İlişkiler ve Etkinlik Yönetimi Modelleri
|
13) |
Etkinlik Yönetiminde Örnek Uygulamalar |
Murat EMEKSİZ, Kongre ve Etkinlik Yönetimi
Ruken Özgül KILANÇ, Halkla İlişkiler ve Etkinlik
Bilgen GÜLTEKİN, Üniversitelerde Halkla İlişkiler ve Etkinlik Yönetimi Modelleri
|
14) |
Etkinlik Yönetiminde Örnek Uygulamalar |
Murat EMEKSİZ, Kongre ve Etkinlik Yönetimi
Ruken Özgül KILANÇ, Halkla İlişkiler ve Etkinlik
Bilgen GÜLTEKİN, Üniversitelerde Halkla İlişkiler ve Etkinlik Yönetimi Modelleri
|
15) |
Final Sınavı |
Murat EMEKSİZ, Kongre ve Etkinlik Yönetimi
Ruken Özgül KILANÇ, Halkla İlişkiler ve Etkinlik
Bilgen GÜLTEKİN, Üniversitelerde Halkla İlişkiler ve Etkinlik Yönetimi Modelleri
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Tarihsel gelişim sürecinden başlayarak, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık ile ilgili temel kavramları ve Halkla İlişkiler ve Reklamcılığın temel ilkelerini öğrenir ve açıklar.
|
4 |
2) |
Programın uzmanlık derslerini ve yetkinlik tamamlayıcı dersleri aldıktan sonra halkla ilişkiler ve reklam kampanyaları süreci hakkında bilgi sahibi olur, yaratıcı düşünme yetisi kazanır ve stratejik altyapı edinir. |
3 |
3) |
Sözlü ve yazılı sunum ve anlatım tekniklerini benimseyerek bütünleşik pazarlama iletişimi, marka iletişimi yönetimi, yeni medya reklamcılık, kriz iletişimi yönetimi, itibar ve risk yönetimi gibi alanlara yönelik iç görü kazanır. |
4 |
4) |
Alınan ileri seviyede yetkinlik tamamlayıcı dersler sonrasında kendi yaratım yönlendirimini, basın bültenini, kurumsal sosyal sorumluluk projesini, medya planını, medya analizini, reklam ve halkla ilişkiler kampanyasını üretebilir ve analitik bakış açısı kazanır. |
4 |
5) |
Projeler geliştirerek sunum ve anlatım teknikleri becerilerini ve yaratıcı düşünce yeteneklerini geliştirir. Grup projelerinde yer alarak takım çalışması becerileri elde eder. Girişimcilik ve liderlik özellikleri kazanır. |
3 |
6) |
Reklam, halkla ilişkiler ve pazarlama alanında sunulan örnek vakaları analiz edebilir. |
4 |
7) |
Bilimsel araştırma yürütme tekniklerine ve etik yükümlülüklere yönelik hakimiyet kazanır. |
5 |
8) |
Grup projeleri dahilinde ve bağımsız olarak çalışarak sorumluluk alma yetkinliği kazanır ve özgün stratejiler geliştirerek kendi Halkla İlişkiler ve Reklam kampanyalarını üretir. |
4 |
9) |
Halkla İlişkiler ve Reklam alanında gerekli mesleki edinimleri kazanan öğrenci sektöre insan kaynağı kazandırmaya yönelik portfolyo hazırlıklarını tamamlar ve saha deneyimi kazanır. |
5 |