Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Dersin işleyişi hakkında açıklamalar, Basketbol öğretim yöntemleri ilkeleri |
Anlatım, soru cevap ve gösteri yöntemi |
2) |
Basketbol öğretim yöntemleri ilkeleri |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma-Anlatım, soru cevap ve gösteri yöntemi |
3) |
Basketbolda yetenek seçimi ve ilkeleri |
Konuyla ilgili makale okuma-Anlatım, soru cevap, tartışma ve gösteri yöntemi |
4) |
Basketbolda yetenek seçimi ve ilkeleri |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma-Anlatım, soru cevap, tartışma ve gösteri yöntemi |
5) |
Basketbolda yetenek seçimi ve ilkeleri |
Konuyla ilgili makale özeti çıkarma-Anlatım, soru cevap, tartışma ve gösteri yöntemi |
6) |
Basketbolda performans ölçüm yöntemleri |
Görsel ve yazılı kaynak tarama-Anlatım, soru cevap, tartışma ve gösteri yöntemi |
7) |
Basketbolda performans ölçüm yöntemleri |
Görsel ve yazılı kaynak tarama-Anlatım, soru cevap, tartışma ve gösteri yöntemi |
8) |
Ara Sınav |
|
9) |
Ara sınava hazırlık çalışması |
Literatür tarama-Anlatım, soru cevap, tartışma ve gösteri yöntemi |
10) |
Basketbolda kuvvet antrenmanları ve antrenmanlar programlarının incelenmesi |
Örnek antrenman programı inceleme ve yorumlama-Anlatım, soru cevap, gösteri ve tartışma yöntemi, uygulamalı grup çalışması |
11) |
Basketbolda sürat antrenmanları ve antrenmanlar programlarının incelenmesi |
Örnek antrenman programı inceleme ve yorumlama-Anlatım, soru cevap, gösteri ve tartışma yöntemi, uygulamalı grup çalışması |
12) |
Basketbolda dayanıklılık antrenmanları ve antrenmanlar programlarının incelenmesi |
Örnek antrenman programı inceleme ve yorumlama-Anlatım, soru cevap, gösteri ve tartışma yöntemi, uygulamalı grup çalışması |
13) |
Branşa yönelik tekniklerin hareket mekaniği açısından analizi |
Video izleme görsel ve yazılı kaynak tarama-Anlatım, soru cevap, gösteri ve tartışma yöntemi, uygulamalı grup çalışması |
14) |
Öğrenci Sunumları |
Literatür tarama ve Ppt dosyası hazırlama-Anlatım, soru cevap, gösteri ve tartışma yöntemi, uygulamalı grup çalışması |
15) |
Öğrenci Sunumları |
Literatür tarama ve Ppt dosyası hazırlama-Anlatım, soru cevap, gösteri ve tartışma yöntemi, uygulamalı grup çalışması |
16) |
FİNAL |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. |
2 |
2) |
Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme.
- Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. |
3 |
3) |
Alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilme.
- Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme.
-Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenleyebilme ve bunları uygulayabilme.
- Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme.
- Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. |
5 |
4) |
Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme,
- Öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme.
-Yaşamboyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirebilme. |
5 |
5) |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etme.
- Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite kültürü ve kültürel değerlerin korunması ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. |
5 |
6) |
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme.
- Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme.
- Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri planlayabilme ve yönetebilme. |
5 |