Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Derse giriş-Markanın ortaya çıkışı ve kapsamı |
Ders notlarına genel bakış |
2) |
Pazar Bölümlendirme ve Marka Konumlandırma |
Ders notlarına genel bakış |
3) |
Marka Denkliği Oluşturacak Unsurların Seçimi |
Ders notlarına genel bakış |
4) |
Marka Rezonansı Marka Kimliği ve Marka Kişiliği |
Ders notlarına genel bakış |
5) |
Marka Denkliği Oluşturacak 4 P’ nin Planlanması |
Ders notlarına genel bakış |
6) |
Marka Denkliği Oluşturacak Pazarlama İletişimi Entegrasyonu |
Ders notlarına genel bakış |
7) |
Vize |
Ders notlarına genel bakış |
8) |
Marka İletişimi Yönetimi ve Süreci |
Ders notlarına genel bakış |
9) |
Marka İletişimi Unsurları I |
Ders notlarına genel bakış |
10) |
Marka İletişimi Unsurları II |
Ders notlarına genel bakış |
11) |
Marka Denkliğine Yardımcı Marka Çağrışımları |
Ders notlarına genel bakış |
12) |
Sunumlar |
Ders notlarına genel bakış |
13) |
Sunumlar |
Ders notlarına genel bakış |
14) |
FİNAL SINAVI |
Ders notlarına genel bakış |
Ders Notları / Kitaplar: |
Tosun,N.B.(2014). Marka Yönetimi. Beta yayınevi.
Keller, K.L. (2013). Strategic Brand Management. Pearson.
Fill, C., & Turnbull, S. L. (2016). Marketing communications: brands, experiences and participation. Pearson.
Riezebos, R., & Riezebos, H. J. (2003). Brand management: a theoretical and practical approach. Pearson Education. |
Diğer Kaynaklar: |
Keller, K.L. (2013). Strategic Brand Management. Pearson.
Fill, C., & Turnbull, S. L. (2016). Marketing communications: brands, experiences and participation. Pearson.
Clow, K. E.,Baack,D. (2022). Integrated advertising, promotion and marketing communications, Ninth Edition, Global Edition,Pearson.
Tosun,N.B.(2014). Marka Yönetimi. Beta yayınevi.
Riezebos, R., & Riezebos, H. J. (2003). Brand management: a theoretical and practical approach. Pearson Education.
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Radyo, Televizyon ve Sinema alanlarındaki üretim süreçlerine hakim olup, yaratıcı projeler geliştirme becerisi. |
|
2) |
Sinema ve Televizyonun tarihsel gelişimini sanatsal ve teknolojik boyutlarıyla değerlendirebilme becerisi. |
|
3) |
Kitle iletişim kavramları ve kuramlarının, kültürel, siyasal, ekonomik ve teknolojik gelişmelerle olan ilişkisini anlama ve eleştirel bir bakış açısı ile değerlendirebilme becerisi. |
|
4) |
Kazandığı formasyonla radyo, televizyon ve sinema alanında karşılaştığı sorunları bilimsel bir yaklaşım içinde çözebilme becerisi. |
|
5) |
Medyanın ekonomi-politik, sosyo-ekonomik ve sosyal-psikolojik açılardan etkilerini, tarihsel süreç içerisinde analiz etme becerisi. |
|
6) |
Sinema ve Televizyon üretim sürecinin tüm aşamalarında kullanılan cihaz ve ekipmanları öğrenme ve etkin bir biçimde kullanabilme becerisi. |
|
7) |
Üretim süreçlerinin farklı aşamalarında yer alan kişiler ile iletişim kurabilme ve projeler yapabilme becerisi. |
|
8) |
Etik kavramını, bilimsel, mesleki ve kültürel bağlamda eleştirel bir gözle açıklayabilme becerisi. |
|
9) |
Radyo, Televizyon ve Sinema alanındaki üretim sürecinde gerek bireysel ve gerekse ekip çalışmasına uygun davranma ve çalışma sürecinde eşgüdüm sağlayabilme becerisi. |
|
10) |
Televizyon program türlerini bilip, her tür televizyon metninin söylemini çözümleme becerisi. |
|
11) |
Sinema tarihine, kavramlarına, türlerine sanatsal ve teknolojik boyutları ile hakim olup, eleştirebilme becerisi. |
|
12) |
Radyo, Televizyon ve Sinema alanında teorik ve uygulamalı derslerde edinilen bilgi ve becerileri belli bir alanda uzmanlaşacak şekilde kullanabilme becerisi. |
|