Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Ders hakkında genel bilgilendirme |
Okay, A. 2013. Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları |
1) |
Ders hakkında genel bilgilendirme |
Okay, A. 2013. Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları |
2) |
Kurumsal kimliğin tanımı |
Okay, A. 2013. Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları |
3) |
Kurumsal kimlik ve kurum kültürü |
Okay, A. 2013. Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları |
4) |
Kurumsal kimlik ve kurumsal imaj |
Okay, A. 2013. Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları |
5) |
Kurumsal kimlik ve kurumsal imaj |
Okay, A. 2013. Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları |
6) |
Kurum kimliğinin unsurları (kurum felsefesi ve kurumsal davranış) |
Okay, A. 2013. Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları |
7) |
Genel tekrar |
Okay, A. 2013. Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları |
8) |
Ara sınav haftası |
|
9) |
Kurum kimliğinin unsurları (kurumsal iletişim) |
Okay, A. 2013. Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları |
9) |
Kurum kimliğinin unsurları (kurumsal iletişim) |
Okay, A. 2013. Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları |
10) |
Kurum kimliğinin unsurları (kurumsal iletişim) |
Okay, A. 2013. Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları |
10) |
Kurum kimliğinin unsurları (kurumsal iletişim) |
Okay, A. 2013. Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları |
10) |
Kurum kimliğinin unsurları (kurumsal iletişim) |
Okay, A. 2013. Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları |
11) |
Kurum kimliğinin unsurları (kurumsal dizayn) |
Okay, A. 2013. Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları |
11) |
Kurum kimliğinin unsurları (kurumsal dizayn) |
Okay, A. 2013. Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları |
12) |
Kurumsal kimlik oluşturma süreci |
Okay, A. 2013. Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları |
13) |
Kurumsal kimlik oluşturma süreci |
Okay, A. 2013. Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları |
13) |
Kurumsal kimlik oluşturma süreci |
Okay, A. 2013. Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları |
13) |
Kurumsal kimlik oluşturma süreci |
Okay, A. 2013. Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları |
14) |
Genel tekrar |
Okay, A. 2013. Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları |
14) |
Genel tekrar |
Okay, A. 2013. Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları |
14) |
Genel tekrar |
Okay, A. 2013. Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları |
14) |
Genel tekrar |
Okay, A. 2013. Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Sosyal bilimler alanına yönelik temel kavramlar arasında bağlantı kurar ve disiplinlerarası bir çalışmanın gerektirdiği yetkinliğe sahip olur. |
|
2) |
İletişim bilimleri uzmanlık alanıyla ilgili kuramsal altyapıyı edinir. |
|
3) |
Yeni medya ve iletişim alanına yönelik edindiği teorik bilgileri pratikle bağdaştırabilme yetisini kazanarak, yenilikçi ve yaratıcı çözümler üretir. |
|
4) |
Alanıyla ilgili gelişmeleri takip eder, mevcut ve olası problemlere yönelik akılcı fikirler üreterek, özgün bilimsel analizler geliştirir. |
|
5) |
Ulusal ve uluslararası sorunları yakından izleyerek, toplumsal sorunlara karşı farkındalık yaratma bilincine sahip olur ve bu yetkinliğini alanıyla ilgili bilimsel çalışmalar için kullanır. |
|
6) |
Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak, uluslararası anlamda iletişim bilimleri ve yeni medya alanındaki bilgileri edinir, araştırmaları takip eder ve meslektaşları ile paylaşımlarda bulunur. |
|
7) |
Alanına yönelik Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımlarını ve yeni iletişim teknolojilerini kullanır. |
|
8) |
Yeni medya ve iletişim alanında edindiği bilgilerle sahip olduğu yetkinliği eleştirel ve sorgulayıcı bir yaklaşımla bütünleştirerek yeni fikirler üretmek için değerlendirir ve yaşam boyu öğrenme bilincini kazanır. |
|
9) |
Medyayı takip ederek haberleri karşılaştırmayı, değerlendirmeyi ve yorumlamayı öğrenir, bu sayede gazetecilik alanında ortaya çıkan değişimleri ve dönüşümleri sosyal bağlamda analiz eder. |
|
10) |
Alanıyla ilgili yenilikleri takip eder, etik ilkeleri içselleştirir ve mesleki sorumluluk bilincine sahip olur. |
|
11) |
Yeni medya ve iletişim teknolojilerinin rolünü ve etkinliğini kavrar, projeler üreterek yeni medyanın toplumsal ve kültürel etkilerini araştırır. |
|
12) |
Bireysel olarak ve ekip çalışması içinde aktif rol ve sorumluluk alabilecek yetkinliği sahip olur. |
|