Yeni Medya ve İletişim
Lisans TYYÇ: 6. Düzey QF-EHEA: 1. Düzey EQF-LLL: 6. Düzey

Ders Genel Tanıtım Bilgileri

Ders Kodu: UEC164
Ders İsmi: Bilgisayar Ağları
Ders Yarıyılı: Güz
Ders Kredileri:
Teorik Pratik Laboratuvar AKTS
2 0 0 4
Öğretim Dili: Turkish
Ders Koşulu:
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: Hayır
Dersin Türü: Üniversite Seçmeli
Dersin Seviyesi:
Lisans TYYÇ:6. Düzey QF-EHEA:1. Düzey EQF-LLL:6. Düzey
Dersin Veriliş Şekli:
Dersin Koordinatörü: Doç. Dr. HAKAN AYDIN
Dersi Veren(ler):
Dersin Yardımcıları:

Dersin Amaç ve İçeriği

Dersin Amacı:
Dersin İçeriği:

Öğrenme Çıktıları

Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
Öğrenme Çıktıları
1 - Bilgi
Kuramsal - Olgusal
2 - Beceriler
Bilişsel - Uygulamalı
3 - Yetkinlikler
İletişim ve Sosyal Yetkinlik
Öğrenme Yetkinliği
Alana Özgü Yetkinlik
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği

Ders Akış Planı

Hafta Konu Ön Hazırlık
1) Temel Kavramlar Tanışma, Ders tanıtımı, Kaynaklar, güncel durum ve istatistikler
2) Ağ Cihazları-I Geçmiş konu tekrarları
3) Ağ Cihazları-II Geçmiş konu tekrarları
4) Kablolama Geçmiş konu tekrarları
5) OSI Referans Modeli Geçmiş konu tekrarları
6) TCP/IP Modeli Geçmiş konu tekrarları
7) Ağ Denetleme ve Kontrol Komutları Geçmiş konu tekrarları
8) VİZE SINAVI Geçmiş konu tekrarları
9) IP Adresleme Geçmiş konu tekrarları
10) Ağ Topolojileri Geçmiş konu tekrarları
11) Kablosuz Ağlar - I Geçmiş konu tekrarları
12) Kablosuz Ağlar - II Geçmiş konu tekrarları
13) Bilgisayar Ağ Terimleri Geçmiş konu tekrarları
14) Ağ Güvenliği Geçmiş konu tekrarları
15) FİNAL SINAVI

Kaynaklar

Ders Notları / Kitaplar:
Diğer Kaynaklar:

Ders - Program Öğrenme Kazanım İlişkisi

Ders Öğrenme Kazanımları
Program Kazanımları

Ders - Öğrenme Kazanımı İlişkisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 En Yüksek
           
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi Katkı Payı

Ölçme ve Değerlendirme

Yarıyıl İçi Çalışmaları Aktivite Sayısı Katkı Payı
Toplam %
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI % 0
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI %
Toplam %