Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Ders Tanıtımı |
Ders izlencesi |
2) |
Tur tasarımı |
Editör: A. Sadık BAHÇE, Tur Planlanması ve Yönetimi, Eskişehir2013
Necdet Hacıoğlu, Seyahat Acentacılığı&Tur Operatörlüğü, Nobel Yayıncılık, Ankara, 2013
|
3) |
Tur Çeşitleri ve Özellikleri |
Editör: A. Sadık BAHÇE, Tur Planlanması ve Yönetimi, Eskişehir2013
Necdet Hacıoğlu, Seyahat Acentacılığı&Tur Operatörlüğü, Nobel Yayıncılık, Ankara, 2013.
|
4) |
Tedarikçilerle yapılan anlaşmalar |
Editör: A. Sadık BAHÇE, Tur Planlanması ve Yönetimi, Eskişehir2013
Necdet Hacıoğlu, Seyahat Acentacılığı&Tur Operatörlüğü, Nobel Yayıncılık, Ankara, 2013
|
5) |
Tur operasyonu |
Editör: A. Sadık BAHÇE, Tur Planlanması ve Yönetimi, Eskişehir2013 |
6) |
Tur operasyonu |
Editör: A. Sadık BAHÇE, Tur Planlanması ve Yönetimi, Eskişehir2013 |
7) |
Ara değerlendirme öncesi genel tekrar |
- |
8) |
Ara değerlendirme |
- |
9) |
Tur Maliyetleri |
Editör: A. Sadık BAHÇE, Tur Planlanması ve Yönetimi, Eskişehir2013
Necdet Hacıoğlu, Seyahat Acentacılığı&Tur Operatörlüğü, Nobel Yayıncılık, Ankara, 2013.
|
10) |
Tur Fiyatlandırılması |
Editör: A. Sadık BAHÇE, Tur Planlanması ve Yönetimi, Eskişehir2013
Necdet Hacıoğlu, Seyahat Acentacılığı&Tur Operatörlüğü, Nobel Yayıncılık, Ankara, 2013 |
11) |
Tur Fiyatlandırılması |
Editör: A. Sadık BAHÇE, Tur Planlanması ve Yönetimi, Eskişehir2013
Necdet Hacıoğlu, Seyahat Acentacılığı&Tur Operatörlüğü, Nobel Yayıncılık, Ankara, 2013 |
12) |
Turun Pazarlanması |
Editör: A. Sadık BAHÇE, Tur Planlanması ve Yönetimi, Eskişehir2013
Necdet Hacıoğlu, Seyahat Acentacılığı&Tur Operatörlüğü, Nobel Yayıncılık, Ankara, 2013
|
13) |
Paket tur incelemeleri |
Seyahat acentaları web siteleri |
14) |
Genel değerlendirme |
- |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Turizm Rehberliği alanındaki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. |
5 |
2) |
Alanında edindiği bilgileri daha üst bir eğitimde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerileri kazanma. |
5 |
3) |
Alanında edindiği bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. |
5 |
4) |
Turist Rehberliği ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. |
5 |
5) |
Rehberlik ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme ya da Sorumluluğu altında çalışanların gelişimlerine yönelik etkinlikleri yürütebilme. |
3 |
6) |
Turist rehberliği alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme.
|
5 |
7) |
Alanıyla ilgili bilgileri bir ileri eğitiminde yada mesleğinde kullanabilme ve yaşam boyu öğrenme bilinci kazanmış olma.
|
4 |
8) |
Turist Rehberliği ile ilgili alan araştırması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olma. |
2 |
9) |
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. |
|
10) |
Turist Rehberliği alanında bilgi,beceri, düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme, sorunlara ilişkin çözüm önerilerini paylaşabilme.
|
|
11) |
Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B2 Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme. |
|
12) |
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. |
|