Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Pazarlamanın tanımı ve temel kavramlar |
Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. Ömer TORLAK, Yrd.Doç.Dr. Müjdat ÖZMEN
Pazarlama Yönetimi, Prof.Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN Yrd.Doç.Dr. Elif EROĞLU |
2) |
Pazarlamanın mikro ve makro çevre unsurları |
Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. Ömer TORLAK, Yrd.Doç.Dr. Müjdat ÖZMEN
Pazarlama Yönetimi, Prof.Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN Yrd.Doç.Dr. Elif EROĞLU |
3) |
Pazar fırsatlarının analizi |
Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. Ömer TORLAK, Yrd.Doç.Dr. Müjdat ÖZMEN
Pazarlama Yönetimi, Prof.Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN Yrd.Doç.Dr. Elif EROĞLU |
4) |
Tüketici davranışlarının analizi |
Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. Ömer TORLAK, Yrd.Doç.Dr. Müjdat ÖZMEN
Pazarlama Yönetimi, Prof.Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN Yrd.Doç.Dr. Elif EROĞLU |
5) |
Pazarlama bilgi sistemi ve pazarlama araştırması |
Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. Ömer TORLAK, Yrd.Doç.Dr. Müjdat ÖZMEN
Pazarlama Yönetimi, Prof.Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN Yrd.Doç.Dr. Elif EROĞLU |
6) |
Pazar bölümlendirme |
Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. Ömer TORLAK, Yrd.Doç.Dr. Müjdat ÖZMEN
Pazarlama Yönetimi, Prof.Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN Yrd.Doç.Dr. Elif EROĞLU |
7) |
Hedef pazar seçimi ve konumlandırma |
Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. Ömer TORLAK, Yrd.Doç.Dr. Müjdat ÖZMEN
Pazarlama Yönetimi, Prof.Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN Yrd.Doç.Dr. Elif EROĞLU |
8) |
Ara sınav |
- |
9) |
Pazarlama karması 1: ürün, fiyatlandırma |
Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. Ömer TORLAK, Yrd.Doç.Dr. Müjdat ÖZMEN
Pazarlama Yönetimi, Prof.Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN Yrd.Doç.Dr. Elif EROĞLU |
10) |
Pazarlama karması 2: dağıtım, tutundurma |
Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. Ömer TORLAK, Yrd.Doç.Dr. Müjdat ÖZMEN
Pazarlama Yönetimi, Prof.Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN Yrd.Doç.Dr. Elif EROĞLU |
11) |
Pazarlama stratejileri- I |
Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. Ömer TORLAK, Yrd.Doç.Dr. Müjdat ÖZMEN
Pazarlama Yönetimi, Prof.Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN Yrd.Doç.Dr. Elif EROĞLU |
12) |
Pazarlama stratejileri -II |
Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. Ömer TORLAK, Yrd.Doç.Dr. Müjdat ÖZMEN
Pazarlama Yönetimi, Prof.Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN Yrd.Doç.Dr. Elif EROĞLU |
13) |
Pazarlama çabalarının denetimi |
Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. Ömer TORLAK, Yrd.Doç.Dr. Müjdat ÖZMEN
Pazarlama Yönetimi, Prof.Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN Yrd.Doç.Dr. Elif EROĞLU |
14) |
Genel dönem sonu değerlendirmesi |
Pazarlama İlkeleri, Prof.Dr. Ömer TORLAK, Yrd.Doç.Dr. Müjdat ÖZMEN
Pazarlama Yönetimi, Prof.Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN Yrd.Doç.Dr. Elif EROĞLU |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Ortaöğretim düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. |
|
2) |
Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerileri kazanma.
- Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme. |
|
3) |
Alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme.
- Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme.
- Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme.
- Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. |
|
4) |
Alanında edindiği temel bilgi ve becerileri eleştirel olarak değerlendirebilme, öğrenme ihtiyaçlarını belirleyip karşılayabilme.
- Eğitiminizi aynı alanda ileri düzey bir eğitime veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme becerisi
- Yaşam boyu öğrenme bilincini kazanmak. |
|
5) |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olma.
- Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. |
|
6) |
Alanı ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme.
- Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme.
- Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri yürütebilme. |
|