Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Bilgisayar Destekli Tasarım Konusunda Temel Kavramlar, AutoCad’e giriş. |
“Kaynaklar” listesindeki ilgili kaynaklar-kısımları. |
2) |
AutoCad ara yüzün tanıtımı, durum çubuğunun tanıtımı ve sınıf içi uygulama. |
“Kaynaklar” listesindeki ilgili kaynaklar-kısımları. |
3) |
Çizim komutlarının tanıtımı. Öğrenilen komutlarla ilgili sınıf içi uygulama. |
“Kaynaklar” listesindeki ilgili kaynaklar-kısımları. |
4) |
Çizim komutlarının tanıtımı .Öğrenilen komutlarla ilgili sınıf içi uygulama. |
“Kaynaklar” listesindeki ilgili kaynaklar-kısımları. |
5) |
Çizim komutlarının tanıtımı. Öğrenilen komutlarla ilgili sınıf içi uygulama. |
“Kaynaklar” listesindeki ilgili kaynaklar-kısımları. |
6) |
Çizim komutlarının tanıtımı. Öğrenilen komutlarla ilgili sınıf içi uygulama. |
“Kaynaklar” listesindeki ilgili kaynaklar-kısımları. |
7) |
Çizim komutlarının tanıtımı. Öğrenilen komutlarla ilgili sınıf içi uygulama. |
“Kaynaklar” listesindeki ilgili kaynaklar-kısımları. |
8) |
Ara sınav |
|
9) |
Çizim komutlarının tanıtımı. Öğrenilen komutlarla ilgili sınıf içi uygulama. |
“Kaynaklar” listesindeki ilgili kaynaklar-kısımları. |
10) |
Çizim komutlarının tanıtımı. Öğrenilen komutlarla ilgili sınıf içi uygulama. |
“Kaynaklar” listesindeki ilgili kaynaklar-kısımları. |
11) |
Çizim komutlarının tanıtımı. Öğrenilen komutlarla ilgili sınıf içi uygulama. |
“Kaynaklar” listesindeki ilgili kaynaklar-kısımları. |
12) |
Ölçülendirme |
“Kaynaklar” listesindeki ilgili kaynaklar-kısımları. |
13) |
AutocaD'de çıktı alma işlemleri. |
“Kaynaklar” listesindeki ilgili kaynaklar-kısımları. |
14) |
Final sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Temel tasarım ilke ve yöntemlerine hakim olmak |
5 |
2) |
Mesleki uygulamalarda karşılaşılan sorunları tanımlamak; analiz etmek ve bu sorunlara çözüm önerileri getirmek. |
5 |
3) |
Mesleki teknik ve iletişim diline hakim olmak; ilgili yasa ve yönetmelikleri tanımak |
2 |
4) |
Sanat ve tasarım alanında edinilen bilgilerle birlikte iç Mekanı (çevresini) kullanıcı istekleri/ihtiyaçları doğrultusunda tasarlayabilmek |
5 |
5) |
Mekan tasarımında fiziksel çevre kalitesini arttıracak sistemleri tasarlamak ve denetimini yapmak |
4 |
6) |
Geleneksel yöntemle ve bilgisayar ortamında teknik çizim yapabilmek, 3 boyutlu modelleme ve sunum yapabilmek. |
5 |
7) |
Sektöründe fonksiyonlarını kullanabilme yeteneğine sahip olmak ve yeni yönetim tekniklerini iş süreçlerine adapte ederek uygulayabilmek. |
5 |
8) |
Alanında almış olduğu teorik ve uygulamalı bilgileri iş hayatında kullanabilme becerisine sahip olmak. |
5 |
9) |
İç mekan ile ilgili üretilen; malzeme, yapı elemanı, mekan donatıları ve her türlü tekstil, mobilya, ve benzeri elemanların pazarlanması ve kullanımı ile ilgili bilgi ve deneyim kazandırmak |
2 |
10) |
Farklı disiplinlerle ortak proje geliştirme ve yürütme becerisine, etkin iletişim becerisine sahip olma ve birlikte çalışmaya yatkın olabilme |
5 |
11) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilmek; teknolojik değişiklikleri takip ederek yeni teknolojileri işletme sistemlerine uyarlayabilmek |
5 |
12) |
Bağımsız tasarlama ve çalışma güvenine sahip, aynı zamanda iyi bir takım oyuncusu olma uyumu gösterebilen, mesleki sorumluluk ve etik kuralların bilincinde, tasarımcılar yetiştirmektedir. |
5 |
13) |
Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme |
5 |