Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Dijital Pazarlamaya Giriş |
● Kingsnothh, S. (2017). Dijital Pazarlama Stratejisi. (L. İldeniz, Çev.) Nobel.
● Ryan, D. (2017). Dijital Pazarlama. (M. M. Kemaloğlu, Çev.) Türkiye İş Bankası.
● Güncel Makaleler
|
2) |
Dijital Pazarlama Stratejisi |
● Kingsnothh, S. (2017). Dijital Pazarlama Stratejisi. (L. İldeniz, Çev.) Nobel.
● Ryan, D. (2017). Dijital Pazarlama. (M. M. Kemaloğlu, Çev.) Türkiye İş Bankası.
● Güncel Makaleler
|
3) |
Dijital Pazarlama Uygulamalarında Zorluklar ve Dikkate Edilmesi Gereken Noktalar |
● Kingsnothh, S. (2017). Dijital Pazarlama Stratejisi. (L. İldeniz, Çev.) Nobel.
● Ryan, D. (2017). Dijital Pazarlama. (M. M. Kemaloğlu, Çev.) Türkiye İş Bankası.
● Güncel Makaleler
|
4) |
Dijital Pazarlamada Planlama Süreçleri |
● Kingsnothh, S. (2017). Dijital Pazarlama Stratejisi. (L. İldeniz, Çev.) Nobel.
● Ryan, D. (2017). Dijital Pazarlama. (M. M. Kemaloğlu, Çev.) Türkiye İş Bankası.
● Güncel Makaleler |
5) |
Arama Motoru Optimizasyonu
|
● Kingsnothh, S. (2017). Dijital Pazarlama Stratejisi. (L. İldeniz, Çev.) Nobel.
● Ryan, D. (2017). Dijital Pazarlama. (M. M. Kemaloğlu, Çev.) Türkiye İş Bankası.
● Güncel Makaleler
|
6) |
Ücretli Arama |
● Kingsnothh, S. (2017). Dijital Pazarlama Stratejisi. (L. İldeniz, Çev.) Nobel.
● Ryan, D. (2017). Dijital Pazarlama. (M. M. Kemaloğlu, Çev.) Türkiye İş Bankası.
● Güncel Makaleler
|
7) |
Görüntülü Reklam |
● Kingsnothh, S. (2017). Dijital Pazarlama Stratejisi. (L. İldeniz, Çev.) Nobel.
● Ryan, D. (2017). Dijital Pazarlama. (M. M. Kemaloğlu, Çev.) Türkiye İş Bankası.
● Güncel Makaleler
|
8) |
Vize Sınavı |
● Kingsnothh, S. (2017). Dijital Pazarlama Stratejisi. (L. İldeniz, Çev.) Nobel.
● Ryan, D. (2017). Dijital Pazarlama. (M. M. Kemaloğlu, Çev.) Türkiye İş Bankası.
● Güncel Makaleler
|
9) |
Sosyal Medya |
● Kingsnothh, S. (2017). Dijital Pazarlama Stratejisi. (L. İldeniz, Çev.) Nobel.
● Ryan, D. (2017). Dijital Pazarlama. (M. M. Kemaloğlu, Çev.) Türkiye İş Bankası.
● Güncel Makaleler
|
10) |
Dijital Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi |
● Kingsnothh, S. (2017). Dijital Pazarlama Stratejisi. (L. İldeniz, Çev.) Nobel.
● Ryan, D. (2017). Dijital Pazarlama. (M. M. Kemaloğlu, Çev.) Türkiye İş Bankası.
● Güncel Makaleler
|
11) |
Dijital Pazarlamada Kişiselleştirme |
● Kingsnothh, S. (2017). Dijital Pazarlama Stratejisi. (L. İldeniz, Çev.) Nobel.
● Ryan, D. (2017). Dijital Pazarlama. (M. M. Kemaloğlu, Çev.) Türkiye İş Bankası.
● Güncel Makaleler
|
12) |
İçerik Pazarlaması |
● Kingsnothh, S. (2017). Dijital Pazarlama Stratejisi. (L. İldeniz, Çev.) Nobel.
● Ryan, D. (2017). Dijital Pazarlama. (M. M. Kemaloğlu, Çev.) Türkiye İş Bankası.
● Güncel Makaleler
|
13) |
E-posta Pazarlama |
● Kingsnothh, S. (2017). Dijital Pazarlama Stratejisi. (L. İldeniz, Çev.) Nobel.
● Ryan, D. (2017). Dijital Pazarlama. (M. M. Kemaloğlu, Çev.) Türkiye İş Bankası.
● Güncel Makaleler
|
14) |
Mobil Pazarlama |
● Kingsnothh, S. (2017). Dijital Pazarlama Stratejisi. (L. İldeniz, Çev.) Nobel.
● Ryan, D. (2017). Dijital Pazarlama. (M. M. Kemaloğlu, Çev.) Türkiye İş Bankası.
● Güncel Makaleler
|
15) |
Final Sınavı |
● Kingsnothh, S. (2017). Dijital Pazarlama Stratejisi. (L. İldeniz, Çev.) Nobel.
● Ryan, D. (2017). Dijital Pazarlama. (M. M. Kemaloğlu, Çev.) Türkiye İş Bankası.
● Güncel Makaleler
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Tarihsel gelişim sürecinden başlayarak, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık ile ilgili temel kavramları ve Halkla İlişkiler ve Reklamcılığın temel ilkelerini öğrenir ve açıklar.
|
1 |
2) |
Programın uzmanlık derslerini ve yetkinlik tamamlayıcı dersleri aldıktan sonra halkla ilişkiler ve reklam kampanyaları süreci hakkında bilgi sahibi olur, yaratıcı düşünme yetisi kazanır ve stratejik altyapı edinir. |
5 |
3) |
Sözlü ve yazılı sunum ve anlatım tekniklerini benimseyerek bütünleşik pazarlama iletişimi, marka iletişimi yönetimi, yeni medya reklamcılık, kriz iletişimi yönetimi, itibar ve risk yönetimi gibi alanlara yönelik iç görü kazanır. |
5 |
4) |
Alınan ileri seviyede yetkinlik tamamlayıcı dersler sonrasında kendi yaratım yönlendirimini, basın bültenini, kurumsal sosyal sorumluluk projesini, medya planını, medya analizini, reklam ve halkla ilişkiler kampanyasını üretebilir ve analitik bakış açısı kazanır. |
5 |
5) |
Projeler geliştirerek sunum ve anlatım teknikleri becerilerini ve yaratıcı düşünce yeteneklerini geliştirir. Grup projelerinde yer alarak takım çalışması becerileri elde eder. Girişimcilik ve liderlik özellikleri kazanır. |
2 |
6) |
Reklam, halkla ilişkiler ve pazarlama alanında sunulan örnek vakaları analiz edebilir. |
5 |
7) |
Bilimsel araştırma yürütme tekniklerine ve etik yükümlülüklere yönelik hakimiyet kazanır. |
1 |
8) |
Grup projeleri dahilinde ve bağımsız olarak çalışarak sorumluluk alma yetkinliği kazanır ve özgün stratejiler geliştirerek kendi Halkla İlişkiler ve Reklam kampanyalarını üretir. |
3 |
9) |
Halkla İlişkiler ve Reklam alanında gerekli mesleki edinimleri kazanan öğrenci sektöre insan kaynağı kazandırmaya yönelik portfolyo hazırlıklarını tamamlar ve saha deneyimi kazanır. |
3 |