Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Akademik Makale Türleri ve Araştırma Süreci |
1. Amerikan Psikoloji Derneği Yazım Klavuzu6.Basım’ın Türkçesi, 2015. Kaknüs Yayınları
2. Akademik Yazım Kuralları Kitapçığı-4. Baskı 2015.Başkent Üniversitesi
3. Öğretim Üyesi tarafından paylaşılan makaleler
|
2) |
Araştırma Raporunun Yapısı ve İçeriği |
1. Amerikan Psikoloji Derneği Yazım Klavuzu6.Basım’ın Türkçesi, 2015. Kaknüs Yayınları
2. Akademik Yazım Kuralları Kitapçığı-4. Baskı 2015.Başkent Üniversitesi
3. Öğretim Üyesi tarafından paylaşılan makaleler
|
3) |
Akademik Aşırmacılık ve Doğru Kaynak Gösterme Şekilleri |
1. Amerikan Psikoloji Derneği Yazım Klavuzu6.Basım’ın Türkçesi, 2015. Kaknüs Yayınları
2. Akademik Yazım Kuralları Kitapçığı-4. Baskı 2015.Başkent Üniversitesi
3. Öğretim Üyesi tarafından paylaşılan makaleler |
4) |
Açık ve Bütüncül Yazma |
1. Amerikan Psikoloji Derneği Yazım Klavuzu6.Basım’ın Türkçesi, 2015. Kaknüs Yayınları
2. Akademik Yazım Kuralları Kitapçığı-4. Baskı 2015.Başkent Üniversitesi
3. Öğretim Üyesi tarafından paylaşılan makaleler |
5) |
Özet Yazımı ( Uygulama Örneği) |
1. Amerikan Psikoloji Derneği Yazım Klavuzu6.Basım’ın Türkçesi, 2015. Kaknüs Yayınları
2. Akademik Yazım Kuralları Kitapçığı-4. Baskı 2015.Başkent Üniversitesi
3. Öğretim Üyesi tarafından paylaşılan makaleler |
6) |
Giriş Yazımı ( Uygulama Örneği ) |
1. Amerikan Psikoloji Derneği Yazım Klavuzu6.Basım’ın Türkçesi, 2015. Kaknüs Yayınları
2. Akademik Yazım Kuralları Kitapçığı-4. Baskı 2015.Başkent Üniversitesi
3. Öğretim Üyesi tarafından paylaşılan makaleler |
7) |
Sonuç ve Tartışma Yazımı ( Uygulama Örneği) |
1. Amerikan Psikoloji Derneği Yazım Klavuzu6.Basım’ın Türkçesi, 2015. Kaknüs Yayınları
2. Akademik Yazım Kuralları Kitapçığı-4. Baskı 2015.Başkent Üniversitesi
3. Öğretim Üyesi tarafından paylaşılan makaleler |
8) |
Ara Sınav |
1. Amerikan Psikoloji Derneği Yazım Klavuzu6.Basım’ın Türkçesi, 2015. Kaknüs Yayınları
2. Akademik Yazım Kuralları Kitapçığı-4. Baskı 2015.Başkent Üniversitesi
3. Öğretim Üyesi tarafından paylaşılan makaleler |
9) |
Öğrenci Sunumları |
1. Amerikan Psikoloji Derneği Yazım Klavuzu6.Basım’ın Türkçesi, 2015. Kaknüs Yayınları
2. Akademik Yazım Kuralları Kitapçığı-4. Baskı 2015.Başkent Üniversitesi
3. Öğretim Üyesi tarafından paylaşılan makaleler |
10) |
Öğrenci Sunumları |
1. Amerikan Psikoloji Derneği Yazım Klavuzu6.Basım’ın Türkçesi, 2015. Kaknüs Yayınları
2. Akademik Yazım Kuralları Kitapçığı-4. Baskı 2015.Başkent Üniversitesi
3. Öğretim Üyesi tarafından paylaşılan makaleler |
11) |
Öğrenci Sunumları |
1. Amerikan Psikoloji Derneği Yazım Klavuzu6.Basım’ın Türkçesi, 2015. Kaknüs Yayınları
2. Akademik Yazım Kuralları Kitapçığı-4. Baskı 2015.Başkent Üniversitesi
3. Öğretim Üyesi tarafından paylaşılan makaleler |
12) |
Öğrenci Sunumları |
1. Amerikan Psikoloji Derneği Yazım Klavuzu6.Basım’ın Türkçesi, 2015. Kaknüs Yayınları
2. Akademik Yazım Kuralları Kitapçığı-4. Baskı 2015.Başkent Üniversitesi
3. Öğretim Üyesi tarafından paylaşılan makaleler |
13) |
Öğrenci Sunumları |
1. Amerikan Psikoloji Derneği Yazım Klavuzu6.Basım’ın Türkçesi, 2015. Kaknüs Yayınları
2. Akademik Yazım Kuralları Kitapçığı-4. Baskı 2015.Başkent Üniversitesi
3. Öğretim Üyesi tarafından paylaşılan makaleler |
14) |
Student Presentations |
1. Amerikan Psikoloji Derneği Yazım Klavuzu6.Basım’ın Türkçesi, 2015. Kaknüs Yayınları
2. Akademik Yazım Kuralları Kitapçığı-4. Baskı 2015.Başkent Üniversitesi
3. Öğretim Üyesi tarafından paylaşılan makaleler |
15) |
final sınavı |
1. Amerikan Psikoloji Derneği Yazım Klavuzu6.Basım’ın Türkçesi, 2015. Kaknüs Yayınları
2. Akademik Yazım Kuralları Kitapçığı-4. Baskı 2015.Başkent Üniversitesi
3. Öğretim Üyesi tarafından paylaşılan makaleler |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Bir bilim dalı olarak psikolojinin temel kavramlarına, kuramlarına ve tarihsel gelişimine hakim olma |
4 |
2) |
Psikolojinin alt alanlarını bilme, bu alanların yöntem ve uygulamaları konusunda bilgi sahibi olma |
5 |
3) |
Ruh sağlığı alanındaki güncel, teorik ve uygulamalı bilgilere sahip olma |
4 |
4) |
Bilgi ve becerilerini kullanarak yorumlama, analiz etme, değerlendirme ve bilime dayalı çözümler geliştirebilme |
5 |
5) |
Bireylerin bilişsel, fizyolojik, duygusal ve davranışsal süreçlerini bir bütün olarak anlayabilme |
4 |
6) |
Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak topluma yarar sağlayacak araştırmalar ve çalışmalar yapabilme |
5 |
7) |
Etkin bir şekilde iletişim kurarak, alana dair konularda düşüncelerini diğer kişilerle paylaşabilme |
4 |
8) |
Daima kendini geliştirmeyi hedefleyerek, bilimsel gelişmeleri takip edebilme |
5 |
9) |
Sosyal sorumluluk bilincine sahip olma, toplumsal ve bireysel sorunlara duyarlı olabilme |
4 |
10) |
Psikoloji alanına dair edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir şekilde yorumlayabilme ve analiz edebilme |
5 |
11) |
Bilimsel yöntemleri kullanarak, bağımsız bir çalışma yürütebilme |
4 |