Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
BASKETBOLUN GELİŞİM SÜRECİ |
AYTEKİN ALPULLU; HER YÖNÜYLE BASKETBOL, BETA YAYINLARI, İSTANBUL
AYDINER ATTİLA; BASKETBOLDA BİREYSEL GELİŞİM ANTRENÖRLÜĞÜ, KİTAPYURDU DOĞRUDAN YAYINCILIK, İSTANBUL, 2020 |
2) |
TOP HAKİMİYETİ |
AYTEKİN ALPULLU; HER YÖNÜYLE BASKETBOL, BETA YAYINLARI, İSTANBUL
AYDINER ATTİLA; BASKETBOLDA BİREYSEL GELİŞİM ANTRENÖRLÜĞÜ, KİTAPYURDU DOĞRUDAN YAYINCILIK, İSTANBUL, 2020 |
3) |
PAS VE PAS ÇALIŞMALARINDA DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR |
AYTEKİN ALPULLU; HER YÖNÜYLE BASKETBOL, BETA YAYINLARI, İSTANBUL
AYDINER ATTİLA; BASKETBOLDA BİREYSEL GELİŞİM ANTRENÖRLÜĞÜ, KİTAPYURDU DOĞRUDAN YAYINCILIK, İSTANBUL, 2020 |
4) |
TOP SÜRME-DRİPLİNG |
AYTEKİN ALPULLU; HER YÖNÜYLE BASKETBOL, BETA YAYINLARI, İSTANBUL
AYDINER ATTİLA; BASKETBOLDA BİREYSEL GELİŞİM ANTRENÖRLÜĞÜ, KİTAPYURDU DOĞRUDAN YAYINCILIK, İSTANBUL, 2020 |
5) |
ŞUT VE ÖĞRETİM AŞAMALARI |
AYTEKİN ALPULLU; HER YÖNÜYLE BASKETBOL, BETA YAYINLARI, İSTANBUL
AYDINER ATTİLA; BASKETBOLDA BİREYSEL GELİŞİM ANTRENÖRLÜĞÜ, KİTAPYURDU DOĞRUDAN YAYINCILIK, İSTANBUL, 2020 |
6) |
AYAK ÇALIŞMALARI |
AYTEKİN ALPULLU; HER YÖNÜYLE BASKETBOL, BETA YAYINLARI, İSTANBUL
AYDINER ATTİLA; BASKETBOLDA BİREYSEL GELİŞİM ANTRENÖRLÜĞÜ, KİTAPYURDU DOĞRUDAN YAYINCILIK, İSTANBUL, 2020 |
7) |
BASKETBOLDA ALDATMA HAREKETLERİ VE AŞAMALARI |
AYTEKİN ALPULLU; HER YÖNÜYLE BASKETBOL, BETA YAYINLARI, İSTANBUL
AYDINER ATTİLA; BASKETBOLDA BİREYSEL GELİŞİM ANTRENÖRLÜĞÜ, KİTAPYURDU DOĞRUDAN YAYINCILIK, İSTANBUL, 2020 |
8) |
ARA SINAV+ PERDELEME |
|
9) |
SAVUNMA RİBAUNDU |
AYTEKİN ALPULLU; HER YÖNÜYLE BASKETBOL, BETA YAYINLARI, İSTANBUL
AYDINER ATTİLA; BASKETBOLDA BİREYSEL GELİŞİM ANTRENÖRLÜĞÜ, KİTAPYURDU DOĞRUDAN YAYINCILIK, İSTANBUL, 2020 |
10) |
ANTRENMAN PROGRAMLANMASI-GÜNLÜK ANTRENMAN |
AYTEKİN ALPULLU; HER YÖNÜYLE BASKETBOL, BETA YAYINLARI, İSTANBUL
AYDINER ATTİLA; BASKETBOLDA BİREYSEL GELİŞİM ANTRENÖRLÜĞÜ, KİTAPYURDU DOĞRUDAN YAYINCILIK, İSTANBUL, 2020 |
11) |
HÜCUM RİBAUNDU |
AYTEKİN ALPULLU; HER YÖNÜYLE BASKETBOL, BETA YAYINLARI, İSTANBUL
AYDINER ATTİLA; BASKETBOLDA BİREYSEL GELİŞİM ANTRENÖRLÜĞÜ, KİTAPYURDU DOĞRUDAN YAYINCILIK, İSTANBUL, 2020 |
12) |
HIZLI HÜCUM |
AYTEKİN ALPULLU; HER YÖNÜYLE BASKETBOL, BETA YAYINLARI, İSTANBUL
AYDINER ATTİLA; BASKETBOLDA BİREYSEL GELİŞİM ANTRENÖRLÜĞÜ, KİTAPYURDU DOĞRUDAN YAYINCILIK, İSTANBUL, 2020 |
13) |
SAVUNMA ÇEŞİTLERİ |
AYTEKİN ALPULLU; HER YÖNÜYLE BASKETBOL, BETA YAYINLARI, İSTANBUL
AYDINER ATTİLA; BASKETBOLDA BİREYSEL GELİŞİM ANTRENÖRLÜĞÜ, KİTAPYURDU DOĞRUDAN YAYINCILIK, İSTANBUL, 2020 |
14) |
BÖLGE SAVUMASI+BÖLGE SAVUNMASINA TEMEL HÜCUM |
AYTEKİN ALPULLU; HER YÖNÜYLE BASKETBOL, BETA YAYINLARI, İSTANBUL
AYDINER ATTİLA; BASKETBOLDA BİREYSEL GELİŞİM ANTRENÖRLÜĞÜ, KİTAPYURDU DOĞRUDAN YAYINCILIK, İSTANBUL, 2020 |
15) |
REKREATİF OYUNLARDA FİZİKSEL AKTİVİTE |
AYTEKİN ALPULLU; HER YÖNÜYLE BASKETBOL, BETA YAYINLARI, İSTANBUL
AYDINER ATTİLA; BASKETBOLDA BİREYSEL GELİŞİM ANTRENÖRLÜĞÜ, KİTAPYURDU DOĞRUDAN YAYINCILIK, İSTANBUL, 2020 |
16) |
FİNAL SINAVI |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Spor ve rekreasyondaki tarihsel gelişim ve meslek bilgisine sahip olma ve yeni durumlara uygulayabilme. |
3 |
2) |
İnsan vücudu ve sağlık ile ilgili temel teorik ve uygulama bilgisine sahip olabilme. |
3 |
3) |
Mesleğine yönelik yönetimsel becerileri uygulayabilme. |
3 |
4) |
Rekreasyon Programı\'nda kazandığı bilgi ve becerileri yazılı ve sözlü olarak aktarabilme ve disiplinler arası takım çalışmasına yatkın olabilme. |
3 |
5) |
Çalıştığı kurumun rekreasyon alanındaki hedef ve amaçlarını belirleyebilme ve etkili proje yönetimi tekniklerini kullanabilme. |
3 |
6) |
Farklı ortamlarda ve farklı disiplinlerle iletişim kurma becerisi. |
3 |
7) |
İleri düzeyde alan bilgisi edinerek kuramsal çalışmaları izleyebilmek ve meslektaşlarıyla iletişim kurabilmek ve yurt dışı projelerinde görev alabilmek. |
3 |
8) |
Alanın dinamik doğası gereği öğrenme gereksiniminin süreklilik gerektirdiğini kavrayabilme, uzaktan eğitim yöntemiyle yaşam boyu öğrenme becerisine sahip olabilme. |
3 |
9) |
Rekreasyon ile ilgili konularda araştırma ve çalışma yapabilme. |
3 |
10) |
Rekreasyon alanının kazandırdığı bilgi birikimini, iletişim becerilerini, eleştirel bakış açısını ve esnekliği yaşamın diğer alanlarına aktarabilmek. |
3 |