Havacılık Yönetimi | |||||
Lisans | TYYÇ: 6. Düzey | QF-EHEA: 1. Düzey | EQF-LLL: 6. Düzey |
Ders Kodu: | AVM218 | ||||||||
Ders İsmi: | Genel İngilizce II | ||||||||
Ders Yarıyılı: | Bahar | ||||||||
Ders Kredileri: |
|
||||||||
Öğretim Dili: | Türkçe | ||||||||
Ders Koşulu: | |||||||||
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: | Hayır | ||||||||
Dersin Türü: | Zorunlu | ||||||||
Dersin Seviyesi: |
|
||||||||
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze | ||||||||
Dersin Koordinatörü: | Dr. Öğr. Üyesi EZGİ GAGA | ||||||||
Dersi Veren(ler): |
Öğr.Gör. PELİN TÜRKMEN |
||||||||
Dersin Yardımcıları: |
Dersin Amacı: | The aim of this course is to enable students to develop their English listening, speaking, reading, writing and grammar skills and to use them in accordance with academic criteria. In addition to basic English grammar and vocabulary, following an effective language learning curriculum using audio-visual materials supported by dialogues and classroom activities are the objectives of this course. |
Dersin İçeriği: | This lesson includes elementary level English grammar topics and vocabulary together with a theme. Themes are mostly from daily life such as talking about family, personality, house etc. |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
1) | UNIT 7 Countable /Uncountable nouns Some/any/no | Workbooktan ilgili ünite egzersizleri |
2) | UNIT 7 How much/How many Much many a lot of(lots of/a few/ a little | Workbooktan ilgili ünite egzersizleri |
3) | UNIT 8 Have to | Workbooktan ilgili ünite egzersizleri |
4) | UNIT 8 Future be going to | Workbooktan ilgili ünite egzersizleri |
5) | UNIT 9 Too/enough One /ones | Workbooktan ilgili ünite egzersizleri |
6) | UNIT 9 Compounds of some, any, no, every | Workbooktan ilgili ünite egzersizleri |
7) | REVISION OF UNITS 7-8-9 | Workbooktan ilgili ünite egzersizleri |
8) | MIDTERM EXAM | Workbooktan ilgili ünite egzersizleri |
9) | UNIT 10 The verb should Reported speech (Commands and requests) | Workbooktan ilgili ünite egzersizleri |
10) | UNIT 10 Reported speech (Commands and requests) | Workbooktan ilgili ünite egzersizleri |
11) | UNIT 11 Comparative forms Superlative forms | Workbooktan ilgili ünite egzersizleri |
12) | UNIT 11 Comparative forms Superlative forms | Workbooktan ilgili ünite egzersizleri |
13) | UNIT 12 Present Perfect Simple Always, never, ever, before, once, twice, so far, just Have been vs. have gone | Workbooktan ilgili ünite egzersizleri |
14) | REVISION OF UNITS 10-11-12 | Workbooktan ilgili ünite egzersizleri |
15) | FİNAL SINAVI | Workbooktan ilgili ünite egzersizleri |
Ders Notları / Kitaplar: | Pioneer Elementary Student’s Book |
Diğer Kaynaklar: | Pioneer Elementary Workbook |
Ders Öğrenme Kazanımları | 1 |
||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Program Kazanımları | |||||||||||||
1) Havacılık Yönetimi temel kavram ve kuramlarını bilir. | |||||||||||||
2) Genel işletme ve özellikle havacılık yönetimi ile ilgili güncel konularda gelişmeleri takip eder ve mevcut durumları bilgileri ile kavrayabilir. | |||||||||||||
3) Havacılık Yönetiminde ulusal ve uluslararası kuralların şekillendirdiği oluşumları kavrar. | |||||||||||||
4) Havacılık sektöründe faaliyet gösteren kurum ve kuruluşları açıklayabilir. | |||||||||||||
5) Havacılık organizasyonları arasında iç paydaşların güç ve fayda ilişkilerini gösterebilir, dış paydaşların etki ve katkılarını anlar. | |||||||||||||
6) Sivil havacılıkla ilgili problemleri anlar, çözüm önerilerinde bulunabilir. | |||||||||||||
7) İşletme ve havacılık konularında modern bilimsel araştırma yöntemlerini uygulayabilir. | |||||||||||||
8) Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak, uluslararası anlamda iletişim bilimleri ve yeni medya alanındaki bilgileri edinir, araştırmaları takip eder ve meslektaşları ile paylaşımlarda bulunur. | |||||||||||||
9) Alanına yönelik Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımlarını ve yeni iletişim teknolojilerini kullanır. | |||||||||||||
10) Havacılık alanında edindiği bilgilerle sahip olduğu yetkinliği eleştirel ve sorgulayıcı bir yaklaşımla bütünleştirerek yeni fikirler üretmek için değerlendirir ve yaşam boyu öğrenme bilincini kazanır. | |||||||||||||
11) Bilimsel araştırma yürütme tekniklerine ve etik yükümlülüklere yönelik bilinç kazanır. | |||||||||||||
12) Havacılık alanında gerekli mesleki edinimleri kazanan öğrenci sektöre insan kaynağı kazandırmaya yönelik portfolyo hazırlıklarını tamamlar ve saha deneyimi kazanabilir. | |||||||||||||
13) Grup projeleri dâhilinde ve bağımsız olarak çalışarak sorumluluk alma yetkinliğini destekleyebilir. | |||||||||||||
14) Havacılık alanında proje geliştirme çalışmaları planlayabilir ve ilgili etkinlikleri yönetebilir. |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | |
1) | Havacılık Yönetimi temel kavram ve kuramlarını bilir. | |
2) | Genel işletme ve özellikle havacılık yönetimi ile ilgili güncel konularda gelişmeleri takip eder ve mevcut durumları bilgileri ile kavrayabilir. | |
3) | Havacılık Yönetiminde ulusal ve uluslararası kuralların şekillendirdiği oluşumları kavrar. | |
4) | Havacılık sektöründe faaliyet gösteren kurum ve kuruluşları açıklayabilir. | |
5) | Havacılık organizasyonları arasında iç paydaşların güç ve fayda ilişkilerini gösterebilir, dış paydaşların etki ve katkılarını anlar. | |
6) | Sivil havacılıkla ilgili problemleri anlar, çözüm önerilerinde bulunabilir. | |
7) | İşletme ve havacılık konularında modern bilimsel araştırma yöntemlerini uygulayabilir. | |
8) | Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak, uluslararası anlamda iletişim bilimleri ve yeni medya alanındaki bilgileri edinir, araştırmaları takip eder ve meslektaşları ile paylaşımlarda bulunur. | |
9) | Alanına yönelik Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımlarını ve yeni iletişim teknolojilerini kullanır. | |
10) | Havacılık alanında edindiği bilgilerle sahip olduğu yetkinliği eleştirel ve sorgulayıcı bir yaklaşımla bütünleştirerek yeni fikirler üretmek için değerlendirir ve yaşam boyu öğrenme bilincini kazanır. | |
11) | Bilimsel araştırma yürütme tekniklerine ve etik yükümlülüklere yönelik bilinç kazanır. | |
12) | Havacılık alanında gerekli mesleki edinimleri kazanan öğrenci sektöre insan kaynağı kazandırmaya yönelik portfolyo hazırlıklarını tamamlar ve saha deneyimi kazanabilir. | |
13) | Grup projeleri dâhilinde ve bağımsız olarak çalışarak sorumluluk alma yetkinliğini destekleyebilir. | |
14) | Havacılık alanında proje geliştirme çalışmaları planlayabilir ve ilgili etkinlikleri yönetebilir. |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Toplam | % | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 0 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % | |
Toplam | % |