Bilişim Sistemleri Mühendisliği | |||||
Lisans | TYYÇ: 6. Düzey | QF-EHEA: 1. Düzey | EQF-LLL: 6. Düzey |
Ders Kodu: | FET310 | ||||||||
Ders İsmi: | Oyun Tasarımı ve Programlama | ||||||||
Ders Yarıyılı: |
Bahar |
||||||||
Ders Kredileri: |
|
||||||||
Öğretim Dili: | Türkçe | ||||||||
Ders Koşulu: | |||||||||
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: | Hayır | ||||||||
Dersin Türü: | Bölüm Seçmeli | ||||||||
Dersin Seviyesi: |
|
||||||||
Dersin Veriliş Şekli: | |||||||||
Dersin Koordinatörü: | Öğr.Gör. REŞAT BUĞRA ERKARTAL | ||||||||
Dersi Veren(ler): |
Öğr.Gör. REŞAT BUĞRA ERKARTAL Dr. Öğr. Üyesi ZAFER GÜNEY |
||||||||
Dersin Yardımcıları: |
Dersin Amacı: | Oyun tasarlamak ve programlama konusunda bilgi sahibi olamayı, Unity programını kullanmaayı amaçlar. |
Dersin İçeriği: | Terrain kullanımı, Ragdoll kullanımı, Animasyonlar ve grafik tasarımı, C# script leri yazımı. |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
1) | Level Tasarımı | |
2) | C# Script'ine Giriş | |
3) | Kamera Script | |
4) | Oyuncu Yapay Zekası | |
5) | Prefab Sistemi | |
6) | Hasar Kontrolü | |
7) | 3 Boyutlu Modelleme | |
8) | Arasınav | |
9) | Kukla Sistemi | |
10) | Yeni eklentilerin Oluşturulması | |
11) | Ekran eklentileri - Oyunun Sonlanması | |
12) | Ana ekranın oluşturulması | |
13) | Görsel ve ses efektleri | |
13) | Görsel ve ses efektleri | |
14) | Yeni özelliklerin eklenmesi | |
15) | Final |
Ders Notları / Kitaplar: | Unity 3D İle Oyun Programlama - Yazar: Timuçin Hatipoğlu Yayınevi: Kodlab |
Diğer Kaynaklar: | Unity 3D İle Oyun Programlama - Yazar: Timuçin Hatipoğlu Yayınevi: Kodlab |
Ders Öğrenme Kazanımları | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
---|---|---|---|---|---|---|
Program Kazanımları |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Projeler | 1 | % 50 |
Ara Sınavlar | 1 | % 0 |
Final | 1 | % 50 |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 50 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 50 | |
Toplam | % 100 |