Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Dersin işleyişi hakkında açıklamalar, Basketbol öğretim yöntemleri ilkeleri |
Anlatım, soru cevap ve gösteri yöntemi |
2) |
Basketbol öğretim yöntemleri ilkeleri |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma-Anlatım, soru cevap ve gösteri yöntemi |
3) |
Basketbolda yetenek seçimi ve ilkeleri |
Konuyla ilgili makale okuma-Anlatım, soru cevap, tartışma ve gösteri yöntemi |
4) |
Basketbolda yetenek seçimi ve ilkeleri |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma-Anlatım, soru cevap, tartışma ve gösteri yöntemi |
5) |
Basketbolda yetenek seçimi ve ilkeleri |
Konuyla ilgili makale özeti çıkarma-Anlatım, soru cevap, tartışma ve gösteri yöntemi |
6) |
Basketbolda performans ölçüm yöntemleri |
Görsel ve yazılı kaynak tarama-Anlatım, soru cevap, tartışma ve gösteri yöntemi |
7) |
Basketbolda performans ölçüm yöntemleri |
Görsel ve yazılı kaynak tarama-Anlatım, soru cevap, tartışma ve gösteri yöntemi |
8) |
Ara Sınav |
|
9) |
Ara sınava hazırlık çalışması |
Literatür tarama-Anlatım, soru cevap, tartışma ve gösteri yöntemi |
10) |
Basketbolda kuvvet antrenmanları ve antrenmanlar programlarının incelenmesi |
Örnek antrenman programı inceleme ve yorumlama-Anlatım, soru cevap, gösteri ve tartışma yöntemi, uygulamalı grup çalışması |
11) |
Basketbolda sürat antrenmanları ve antrenmanlar programlarının incelenmesi |
Örnek antrenman programı inceleme ve yorumlama-Anlatım, soru cevap, gösteri ve tartışma yöntemi, uygulamalı grup çalışması |
12) |
Basketbolda dayanıklılık antrenmanları ve antrenmanlar programlarının incelenmesi |
Örnek antrenman programı inceleme ve yorumlama-Anlatım, soru cevap, gösteri ve tartışma yöntemi, uygulamalı grup çalışması |
13) |
Branşa yönelik tekniklerin hareket mekaniği açısından analizi |
Video izleme görsel ve yazılı kaynak tarama-Anlatım, soru cevap, gösteri ve tartışma yöntemi, uygulamalı grup çalışması |
14) |
Öğrenci Sunumları |
Literatür tarama ve Ppt dosyası hazırlama-Anlatım, soru cevap, gösteri ve tartışma yöntemi, uygulamalı grup çalışması |
15) |
Öğrenci Sunumları |
Literatür tarama ve Ppt dosyası hazırlama-Anlatım, soru cevap, gösteri ve tartışma yöntemi, uygulamalı grup çalışması |
16) |
FİNAL |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Spor ve rekreasyondaki tarihsel gelişim ve meslek bilgisine sahip olma ve yeni durumlara uygulayabilme. |
3 |
2) |
İnsan vücudu ve sağlık ile ilgili temel teorik ve uygulama bilgisine sahip olabilme. |
3 |
3) |
Mesleğine yönelik yönetimsel becerileri uygulayabilme. |
3 |
4) |
Rekreasyon Programı\'nda kazandığı bilgi ve becerileri yazılı ve sözlü olarak aktarabilme ve disiplinler arası takım çalışmasına yatkın olabilme. |
3 |
5) |
Çalıştığı kurumun rekreasyon alanındaki hedef ve amaçlarını belirleyebilme ve etkili proje yönetimi tekniklerini kullanabilme. |
3 |
6) |
Farklı ortamlarda ve farklı disiplinlerle iletişim kurma becerisi. |
3 |
7) |
İleri düzeyde alan bilgisi edinerek kuramsal çalışmaları izleyebilmek ve meslektaşlarıyla iletişim kurabilmek ve yurt dışı projelerinde görev alabilmek. |
3 |
8) |
Alanın dinamik doğası gereği öğrenme gereksiniminin süreklilik gerektirdiğini kavrayabilme, uzaktan eğitim yöntemiyle yaşam boyu öğrenme becerisine sahip olabilme. |
3 |
9) |
Rekreasyon ile ilgili konularda araştırma ve çalışma yapabilme. |
3 |
10) |
Rekreasyon alanının kazandırdığı bilgi birikimini, iletişim becerilerini, eleştirel bakış açısını ve esnekliği yaşamın diğer alanlarına aktarabilmek. |
3 |