Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Temel Bilgi Kavramları (Veri, bilgi ve Bilgi; Bilgi İşleme Modeli) |
Eşzamansız eğitim materyalleri üniversitenin LMS'sinde (Topkapı E-Learning) bulunmaktadır. |
2) |
Temel Bilgi Kavramları (Bilgisayar Bileşenleri; Bilgi İşleme) |
Eşzamansız eğitim materyalleri üniversitenin LMS'sinde (Topkapı E-Learning) bulunmaktadır. |
3) |
İnternet ve Web Tarayıcıları - İnternetin Temel Kavramları - Web tarayıcısı kullanma - Google arama motorunu kullanma |
Eşzamansız eğitim materyalleri üniversitenin LMS'sinde (Topkapı E-Learning) bulunmaktadır. |
4) |
E-Posta Hesabı Yönetimi - Bir Gmail-öğrenci hesabı kullanma. |
Eşzamansız eğitim materyalleri üniversitenin LMS'sinde (Topkapı E-Learning) bulunmaktadır. |
5) |
Mobil Cihazların özellikleri |
Eşzamansız eğitim materyalleri üniversitenin LMS'sinde (Topkapı E-Learning) bulunmaktadır. |
6) |
Senkron ve asenkron iletişim araçları |
Eşzamansız eğitim materyalleri üniversitenin LMS'sinde (Topkapı E-Learning) bulunmaktadır. |
7) |
Sosyal Ağlar |
Eşzamansız eğitim materyalleri üniversitenin LMS'sinde (Topkapı E-Learning) bulunmaktadır. |
8) |
Ara Sınav |
Eşzamansız eğitim materyalleri üniversitenin LMS'sinde (Topkapı E-Learning) bulunmaktadır. |
9) |
Teknoloji ve Öğrenme |
Eşzamansız eğitim materyalleri üniversitenin LMS'sinde (Topkapı E-Learning) bulunmaktadır. |
10) |
Kelime İşleme (Ms Word): Kullanıcı Arayüzü, Dosya yönetimi |
Eşzamansız eğitim materyalleri üniversitenin LMS'sinde (Topkapı E-Learning) bulunmaktadır. |
11) |
Kelime İşleme (Ms Word): Metin Düzenleme |
Eşzamansız eğitim materyalleri üniversitenin LMS'sinde (Topkapı E-Learning) bulunmaktadır. |
12) |
Kelime İşleme (Ms Word): Tablolar |
Eşzamansız eğitim materyalleri üniversitenin LMS'sinde (Topkapı E-Learning) bulunmaktadır. |
13) |
Kelime İşleme (Ms Word): Görsel Nesneler |
Eşzamansız eğitim materyalleri üniversitenin LMS'sinde (Topkapı E-Learning) bulunmaktadır. |
14) |
Kelime İşleme (Ms Word): Sayfa düzeni ve yazdırma |
Eşzamansız eğitim materyalleri üniversitenin LMS'sinde (Topkapı E-Learning) bulunmaktadır. |
15) |
FİNAL SINAVI |
Eşzamansız eğitim materyalleri üniversitenin LMS'sinde (Topkapı E-Learning) bulunmaktadır. |
Ders Notları / Kitaplar: |
Asynchronous educational materials are available on the LMS of the university (Ayvansaray E-Learning). |
Diğer Kaynaklar: |
Technology in Action Complete, Global Edition, by Alan Evans, 2020, Prentice Hall, ISBN-13:9781292311883
Computers Are Your Future Complete, 13 Edition, by Catherine Laberta, 2013, Prentice Hall, ISBN-13: 9780132544948
Stair, R. M., Reynolds, G.W. : Principals of Information Systems : managerial approach, 9th Edition, Course Technology,2010
Laudon, K.C. and Laudon, J.P.: Management information systems : managing the digital firm, Upper Saddle River, N.J. Pearson/Prentice Hall 2007.
Maier, R., Haedrich, T. & Peinl, R.: Enterprise Knowledge Infrastructures, 2nd Edition, Springer, 2009. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Ekonomi bilimiyle ilgili temel kavramlara, teorilere, varsayımlara ve yöntemlere hâkim olur. |
5 |
2) |
İktisadi, idari ve sosyal bilimlere dair temel kavramlar arasında bağlantı kurar ve olayları disiplinlerarası bir çerçevede değerlendirme becerisi kazanır. |
|
3) |
İktisadi olgulara ve olaylara kavramsal ve analitik yaklaşma ve bilimsel olayları geniş bir bakış açısıyla değerlendirme becerisine sahip olur. |
1 |
4) |
İktisadi ve finansal değişkenler arasındaki neden sonuç ilişkisini kavrar. |
|
5) |
Teori ve pratik arasında ilişkiler kurarak güncel ekonomik gelişmeleri kavrama, analiz etme ve rasyonel şekilde yorumlama yetisine sahip olur. |
2 |
6) |
İktisadi ve finansal verileri, grafikleri ve göstergeleri yorumlama ve analiz edebilme yetisi kazanır. |
|
7) |
Genel iktisadi sistem ve para-maliye politikalarının etkinliğini ve bunların temel iktisadi değişkenler ve piyasalar üzerindeki etkilerini değerlendirme becerisine sahip olur. |
2 |
8) |
Yaşanan iktisadi gelişmelerin aynı zamanda tarihsel bir boyutunun olduğu bilincini kazanır. |
|
9) |
Kütüphane ve diğer akademik bilgi kaynaklarını kullanarak araştırmalar yapma, veri toplama ve istatistiki ve ekonometrik teknikleri kullanarak analiz yapma becerisi kazanır. |
3 |
10) |
Makale, rapor, proje, sunum gibi akademik çalışmaları bilimsel, mesleki ve etik kurallara uygun şekilde hazırlama becerisi kazanır. |
3 |
11) |
Grup projelerinde yer alarak sorumluluk alma, uyumlu çalışma ve zaman yönetimi becerisi elde eder. |
|
12) |
Ekonomi alanında edindiği bilgilerle sahip olduğu yetkinliği eleştirel ve sorgulayıcı bir yaklaşımla bütünleştirerek yeni fikirler üretmek için değerlendirir ve hayat boyu öğrenme bilincine sahip olur. |
3 |