Elektronörofizyoloji | |||||
Önlisans | TYYÇ: 5. Düzey | QF-EHEA: Kısa Düzey | EQF-LLL: 5. Düzey |
Ders Kodu: | VCC202 | ||||||||
Ders İsmi: | Bitirme Projesi | ||||||||
Ders Yarıyılı: | Bahar | ||||||||
Ders Kredileri: |
|
||||||||
Öğretim Dili: | Türkçe | ||||||||
Ders Koşulu: | |||||||||
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: | Hayır | ||||||||
Dersin Türü: | Zorunlu | ||||||||
Dersin Seviyesi: |
|
||||||||
Dersin Veriliş Şekli: | E-Öğrenme | ||||||||
Dersin Koordinatörü: | Öğr.Gör. Sümeyye Türker | ||||||||
Dersi Veren(ler): |
Öğr.Gör. SELEN ORTA Öğr.Gör. ESRA TAMBAY Bölüm Başkanı TANYA AGOPYAN Öğr.Gör. ERDAL CAN YALÇIN ŞAHİN AYDIN NESRİN ÖZDİL Öğr.Gör. GAMZE SÜRCAN Öğr.Gör. BURAK DERVİŞOĞLU Öğr.Gör. SEMİH AYSAL Öğr.Gör. YASEMEN KESİMOĞLU Öğr.Gör. ENES YÜREK Öğr.Gör. GÖZDE AKKAYA Öğr.Gör. ŞEMSETTİN AKGÜL Öğr.Gör. AYŞE DANIŞ BEKDEMİR Öğr.Gör. GENEL MYO Öğr.Gör. MERYEM MENEKŞE Öğr.Gör. MUSTAFA MURAT ÜNSAL Öğr.Gör. Fatma Banu Bekman Öğr.Gör. BERKAY BEKTÜRK Öğr.Gör. CANAN ARSLAN Öğr.Gör. BATUHAN MEDETOĞLU Öğr.Gör. AHMET RASİM ÖZDEMİR Öğr.Gör. FATMA ARIN BAŞ Öğr.Gör. EBRU TAŞ Öğr.Gör. ÜMRAN GÖRÜGEN Öğr.Gör. TARIK AKTAŞ Öğr.Gör. ÜMİT ÇENDEK Öğr.Gör. AHMET DURSUN ŞERBET Öğr.Gör. ALİ ATAŞ Öğr.Gör. GÖKHAN DUYUR Öğr.Gör. NUR SEDA ŞAHİN Öğr.Gör. ELİF GÖKÇİLOĞLU ÇULCU Öğr.Gör. BAŞAK ILDIZ YERLİKAYA Öğr.Gör. ZEYNEP HANDE CANPOLAT Dr. Öğr. Üyesi YASEMİN ERDOĞAN Dr. Öğr. Üyesi EZGİ ERŞAHİN Dr. Öğr. Üyesi BERNA KILIÇOĞLU Dr. Öğr. Üyesi ESRA ÖĞÜLMÜŞ ÖZKUM Dr. Öğr. Üyesi OSMAN NAZİF HAZİNEDAR Dr. Öğr. Üyesi MERVE BALLI YÜKSEL Dr. Öğr. Üyesi ŞİMAL ŞAHİNOĞLU YAYLA Dr. Öğr. Üyesi SELİME BÜYÜKGÖZE |
||||||||
Dersin Yardımcıları: |
Dersin Amacı: | Adalet programında öğretilmiş konuların uygulamaya dökülmesidir. |
Dersin İçeriği: | Bu ders kapsamında belirlenen bitirme projesi konusuna ilişkin araştırma yöntemleri, literatür taramasının nasıl yapılacağı, literatür tarama kaynakları, veri analizi ve değerlendirme süreçleri ve son olarak raporlama/proje düzenlemeleri açıklanacaktır. |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
1) | Konu ve Araştırma Yöntemi Belirleme | Mevzuat |
2) | Literatür taraması | Mevzuat |
3) | Literatür taraması | Mevzuat |
4) | Literatür taraması | Mevzuat |
5) | Pratik çalışma /uygulama örnekleri inceleme. | Mevzuat |
6) | Pratik çalışma /Uygulama örnekleri inceleme | Mevzuat |
7) | Pratik çalışma / uygulama örnekleri inceleme | Mevzuat |
8) | Veri Analizi/Değerlendirme. | Mevzuat |
9) | Veri analizi/değerlendirme | Mevzuat |
10) | Verileri Raporlama | Mevzuat |
11) | Verileri raporlama | Mevzuat |
12) | Verileri raporlama | Mevzuat |
13) | Proje sunumu | Mevzuat |
14) | Proje sunumu | Mevzuat |
15) | Genel değerlendirme/tekrar | Mevzuat |
Ders Notları / Kitaplar: | İstanbul Ayvansaray Üniversitesi Bitirme Projesi Kılavuzu ve ilgili tüm mevzuat. |
Diğer Kaynaklar: | Mevzuat, yargı kararları, bilimsel eserler. |
Ders Öğrenme Kazanımları | 2 |
3 |
||||
---|---|---|---|---|---|---|
Program Kazanımları | ||||||
1) Alanı ile ilgili temel düzeyde kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir. Alanıyla ilgili etik ilke ve kurallara ilişkin bilgiye sahiptir. Birey olarak görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik, mevzuat ve mesleki etik kurallarına uygun davranır | ||||||
2) Alanı ile ilgili temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri, temel elektronörofizyoloji ekipman ve ilgili teknolojileri kullanır. | ||||||
3) Alanının gerektirdiği en az temel elektronörofizyoloji ekipman ve ilgili teknolojileri kullanır. Beyin sapı uyarılma potansiyellerinin analizlerini yapar, Görsel uyarılma potansiyellerinin analizlerini yapar, | ||||||
4) Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir; öğrenme gereksinimlerini belirler ve öğrenmesini yönlendirir. | ||||||
5) Kalite yönetimi ve süreçlerine uygun davranır ve katılır. | ||||||
6) Alanı ile ilgili sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bir görevi bağımsız olarak yürütür. | ||||||
7) Birey ve halk sağlığı, çevre koruma ve iş güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir. |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | |
1) | Alanı ile ilgili temel düzeyde kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir. Alanıyla ilgili etik ilke ve kurallara ilişkin bilgiye sahiptir. Birey olarak görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik, mevzuat ve mesleki etik kurallarına uygun davranır | 5 |
2) | Alanı ile ilgili temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri, temel elektronörofizyoloji ekipman ve ilgili teknolojileri kullanır. | 1 |
3) | Alanının gerektirdiği en az temel elektronörofizyoloji ekipman ve ilgili teknolojileri kullanır. Beyin sapı uyarılma potansiyellerinin analizlerini yapar, Görsel uyarılma potansiyellerinin analizlerini yapar, | 2 |
4) | Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir; öğrenme gereksinimlerini belirler ve öğrenmesini yönlendirir. | 2 |
5) | Kalite yönetimi ve süreçlerine uygun davranır ve katılır. | 3 |
6) | Alanı ile ilgili sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bir görevi bağımsız olarak yürütür. | 4 |
7) | Birey ve halk sağlığı, çevre koruma ve iş güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir. | 5 |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Final | 1 | % 100 |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 0 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 100 | |
Toplam | % 100 |