Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Ders içerikleri hakkında öğrencilere bilgilerin verilmesi ve yükümlülüklerin anlatılması.
Derse giriş ve etkileşim hakkında kavramsal incelemelerin yapılması.
Etkileşim örnekleri ve etkileşimin geleceğine dair sınıf içi fikirlerin tartışılması.
|
Bulunmamaktadır |
2) |
Sanat, Tasarım ve Oyun kavramlarının aktarılması. |
Bulunmamaktadır
|
3) |
Dijital Oyun Türlerinin Aktarılması, Oyun Tasarımında Temel Yöntemlerin Öğretilmesi. |
Dijital Oyun Rehberi (Mutlu Binark vd.)
Bilgisayar Oyunları Tarihi (Yiğit Tezel)
Dijital Oyun Tasarımı ( Yabuz Samur) |
4) |
Board Game Tasarım Süreçleri, Konsept Tasarım, |
Dijital Oyun Rehberi (Mutlu Binark vd.)
Bilgisayar Oyunları Tarihi (Yiğit Tezel)
Dijital Oyun Tasarımı ( Yavuz Samur) |
5) |
Board Game Tasarım Süreçleri, Mekan Tasarımı, Proje Tasarımını |
Teaches Game Tesign And Theory (Will Wright) |
6) |
Board Game Tasarım Süreçleri, Karakter Tasarımı, Proje Tasarımı |
Teaches Game Tesign And Theory (Will Wright) |
7) |
Prototip Geliştirme. |
Oyunlaştırma - Ercan Altuğ Yılmaz, Abaküs Kitap
Illustrator CC - M.Hikmet Aydıngüler, Abaküs Kitap
Teaches Game Tesign And Theory (Will Wright) |
8) |
Vize Haftası |
Yok |
9) |
Yapılan Board Game’lerin 2 veya 3 Boyutlu Dijital Ortama Aktarılması |
Oyunlaştırma - Ercan Altuğ Yılmaz, Abaküs Kitap
Illustrator CC - M.Hikmet Aydıngüler, Abaküs Kitap
Teaches Game Tesign And Theory (Will Wright) |
10) |
Yapılan Board Game’lerin 2 veya 3 Boyutlu Dijital Ortama Aktarılması |
Oyunlaştırma - Ercan Altuğ Yılmaz, Abaküs Kitap
Illustrator CC - M.Hikmet Aydıngüler, Abaküs Kitap
Teaches Game Tesign And Theory (Will Wright) |
11) |
Yapılan Board Game’lerin 2 veya 3 Boyutlu Dijital Ortama Aktarılması |
Oyunlaştırma - Ercan Altuğ Yılmaz, Abaküs Kitap
Illustrator CC - M.Hikmet Aydıngüler, Abaküs Kitap
Teaches Game Tesign And Theory (Will Wright) |
12) |
3 boyutlu oyun geliştirme süreci |
Oyunlaştırma - Ercan Altuğ Yılmaz, Abaküs Kitap
Illustrator CC - M.Hikmet Aydıngüler, Abaküs Kitap
Teaches Game Tesign And Theory (Will Wright) |
13) |
3 boyutlu oyun geliştirme
|
Oyunlaştırma - Ercan Altuğ Yılmaz, Abaküs Kitap
Illustrator CC - M.Hikmet Aydıngüler, Abaküs Kitap
Teaches Game Tesign And Theory (Will Wright) |
14) |
Yapılan oyunların revize edilmesi.
|
Oyunlaştırma - Ercan Altuğ Yılmaz, Abaküs Kitap
Illustrator CC - M.Hikmet Aydıngüler, Abaküs Kitap
Teaches Game Tesign And Theory (Will Wright) |
15) |
Final Haftası |
Yok |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Bireysel ve takım içinde uyumlu çalışarak, takım çalışmasında gruba katkı sağlayabilme |
1 |
2) |
Animasyon ile ilgili kavramları tanımlayabilme |
2 |
3) |
Geleneksel animasyon sanatlarını tanımlayabilme |
|
4) |
Animasyon projeleri tasarlayabilme |
|
5) |
Bilgisayar animasyonu ve etkileşimi eşleştirebilme |
5 |
6) |
Animasyon yapım aşamalarını tanımlayabilme |
3 |
7) |
Süreç içerisindeki, animasyon sanatının değişimini tanımlayabilme |
|
8) |
Video ve animasyon sanatını eşleştirebilme |
2 |
9) |
Dijital imaj ile ilgili kavramları tanımlayabilme |
1 |
10) |
Oyun ve animasyon sanatını eşleştirebilme |
5 |
11) |
2 boyutlu bilgisayar animasyonu programlarını kullanabilme |
3 |
12) |
3 boyutlu bilgisayar animasyonu programlarını kullanabilme |
3 |
13) |
Vektörel ve bitmap imaj , yaratım programlarını kullanabilme |
2 |
14) |
Animasyon projeleri tasarlayabilme |
|
15) |
Oyun projeleri tasarlayabilme |
5 |
16) |
Animasyonda, konsept tasarımı yapabilme |
|
17) |
Video ile animasyonu birlikte kullanabilme |
|
18) |
Geleneksel animasyon projeleri tasarlayabilme |
|
19) |
Animasyonda bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme bilincini kazanabilme
|
3 |
20) |
Yaratıcı düşünebilme ve meslek etiği bilgisi |
4 |
21) |
Alanındaki çalışmaları yürütebilecek ve dünyadaki teknolojik gelişmeleri takip edebilecek düzeyde yabancı dil bilgisi |
2 |