Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Dersin tanıtımı, pazarlamaya giriş |
Turizm Pazarlaması, Editör: Nazmi KOZAK, Anadolu Üniversitesi Yayın Dizisi
Editör : Burhanettin Zengin, Cevdet Avcıkurt, Şehnaz Demirkol ‘Turizm İşletmelerinin Pazarlamasında 7P ve 7C’ , Değişim Yayınları,
|
2) |
Pazarlama anlayışındaki gelişmeler |
Güncel makaleler ve web siteleri |
3) |
Çağdaş pazarlama uygulamaları |
Güncel makaleler ve web siteleri |
4) |
Turizm pazarlaması ve turizm pazarlaması planlaması (tanım, amaç, karması, planlanması) |
Prof.Dr. Necdet HACIOĞLU ‘ Turizm Pazarlaması’ Nobel Yayıncılık |
5) |
Turizm pazarlaması çevresi
(mikro, makro çevre)
|
Prof.Dr. Necdet HACIOĞLU ‘ Turizm Pazarlaması’ Nobel Yayıncılık |
6) |
Turizm pazarı (bölümlendirme, hedefleme, konumlandırma) |
Prof.Dr. Necdet HACIOĞLU ‘ Turizm Pazarlaması’ Nobel Yayıncılık |
7) |
Turizm pazarı (bölümlendirme, hedefleme, konumlandırma) |
Prof.Dr. Necdet HACIOĞLU ‘ Turizm Pazarlaması’ Nobel Yayıncılık |
8) |
VİZE SINAVI |
Tüm sunumlar |
9) |
Pazarlama karması elemanları (ürün) |
Turizm Pazarlaması, Editör: Nazmi KOZAK, Anadolu Üniversitesi Yayın Dizisi
Editör : Burhanettin Zengin, Cevdet Avcıkurt, Şehnaz Demirkol ‘Turizm İşletmelerinin Pazarlamasında 7P ve 7C’ , Değişim Yayınları,
|
10) |
Pazarlama karması elemanları (dağıtım) |
Turizm Pazarlaması, Editör: Nazmi KOZAK, Anadolu Üniversitesi Yayın Dizisi
Editör : Burhanettin Zengin, Cevdet Avcıkurt, Şehnaz Demirkol ‘Turizm İşletmelerinin Pazarlamasında 7P ve 7C’ , Değişim Yayınları,
|
11) |
Pazarlama karması elemanları (fiyat) |
Turizm Pazarlaması, Editör: Nazmi KOZAK, Anadolu Üniversitesi Yayın Dizisi
Editör : Burhanettin Zengin, Cevdet Avcıkurt, Şehnaz Demirkol ‘Turizm İşletmelerinin Pazarlamasında 7P ve 7C’ , Değişim Yayınları,
|
12) |
Marketing Mix Components (tutundurma) -QUİZ |
Turizm Pazarlaması, Editör: Nazmi KOZAK, Anadolu Üniversitesi Yayın Dizisi
Editör : Burhanettin Zengin, Cevdet Avcıkurt, Şehnaz Demirkol ‘Turizm İşletmelerinin Pazarlamasında 7P ve 7C’ , Değişim Yayınları
|
13) |
Genişletilmiş pazarlama karması elemanları (insan), (süreç) , (fiziksel kanıtlar) |
Turizm Pazarlaması, Editör: Nazmi KOZAK, Anadolu Üniversitesi Yayın Dizisi
Editör : Burhanettin Zengin, Cevdet Avcıkurt, Şehnaz Demirkol ‘Turizm İşletmelerinin Pazarlamasında 7P ve 7C’ , Değişim Yayınları,
|
14) |
Genel tekrar ve uygulamalar |
Tüm sunummlar |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Havacılık tarihi hakkında bilgi sahibi olur. |
|
2) |
Ulusal ve uluslararası sivil havacılık kanun ve yönetmelikleri hakkında bilgi sahibi olur. |
|
3) |
ICAO ve Annexleri, Standartları ve Tavsiye edilen Uygulamalar hakkında bilgi sahibi olur. |
|
4) |
Havacılık İngilizcesi ve terminolojisi konusunda bilgi sahibi olur. |
|
5) |
Havaaraçları, uçuş teorisi, aerodinamik konularında temel bilgilere sahip olur. |
|
6) |
Sivil Havacılıkta insan faktörü ve Ekip Kaynak Yönetimi konularında bilgi sahibi olur. |
|
7) |
Ulusal Sivil Havacılık örgütleri (CAA, FAA, SHGM) ile Uluslararası sivil havacılık örgütleri (ICAO, IATA, EASA, JAA ets) hakkında bilgi sahibi olur. |
|
8) |
ICAO ANNEX 14 (Havaalanları), havaalanı fasiliteleri ve işletimleri hakkında bilgi sahibi olur. |
|
9) |
Havacılık emniyeti ve güvenliği hakkında bilgi sahibi olur. |
|
10) |
Sivil Havacılıkta tehlikeli maddelerin taşınmasıyla ilgili kurallar konusunda bilgi sahibi olur. |
|
11) |
Hava alanı ve terminallerinde uçaklara ve yolculara verilen yer hizmetleri konularında bilgi sahibi olur. |
|