Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş, Pazarlama: Müşteri Değeri Yaratma ve Bağlılık |
Ders notlarına genel bakış |
2) |
Müşteri Bağlılığı, Değer ve İlişkiler Oluşturmak için Ortaklık |
Ders notlarına genel bakış |
3) |
Pazarlama Çevresi ve Analizi |
Ders notlarına genel bakış |
4) |
Pazarlama Bilgi Sistemi |
Ders notlarına genel bakış |
5) |
Tüketici Pazarları ve Alıcı Davranışı |
Ders notlarına genel bakış |
6) |
Endüstriyel pazarlar ve Endüstriyel Alıcı davranışı |
Ders notlarına genel bakış |
7) |
Vize |
Mid-term exam |
8) |
Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi |
Ders notlarına genel bakış |
9) |
Ürünler, Hizmetler ve Markalar: Müşteri Değeri Oluşturma |
|
10) |
Fiyatlandırma: Müşteri Değerini Anlama ve Yakalama |
Ders notlarına genel bakış |
11) |
Pazarlama Kanalları: Müşteri Değeri Sunmak |
Ders notlarına genel bakış |
12) |
Tüketicileri Etkilemek ve Müşteri Değerini İletmek: Bütünleşik Pazarlama İletişimi Stratejisi |
Ders notlarına genel bakış |
13) |
Bütünleşik Pazarlama İletişim Araçları Reklamcılık ve Halkla İlişkiler, Satış Geliştirme, Kişisel Satış, Dijital Pazarlama, Doğrudan Pazarlama I |
Ders notlarına genel bakış |
14) |
Bütünleşik Pazarlama İletişim Araçları Reklamcılık ve Halkla İlişkiler, Satış Geliştirme, Kişisel Satış, Dijital Pazarlama, Doğrudan Pazarlama II |
Ders notlarına genel bakış |
15) |
FİNAL SINAVI |
Ders notlarına genel bakış |
Ders Notları / Kitaplar: |
Kotler, P., Keller, K. L., & Armstrong, G. (2017). Principles of Marketing. Financial Pearson.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2012). Marketing management: Global edition. Harlow: Pearson, 56.
|
Diğer Kaynaklar: |
Kotler, P., Keller, K. L., & Armstrong, G. (2017). Principles of Marketing. Financial Pearson.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2012). Marketing management: Global edition. Harlow: Pearson, 56.
|