Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Derse giriş, Bütünleşik Pazarlama İletişimine Giriş |
Ders notlarına genel bakış |
2) |
Marka Yönetimi |
Ders notlarına genel bakış |
3) |
Tüketici Davranışları |
Ders notlarına genel bakış |
4) |
Pazarlama Sürecinde Bütünleşik Pazarlama İletişiminin Rolü |
Ders notlarına genel bakış |
5) |
İletişim Sürecinin İncelenmesi |
Ders notlarına genel bakış |
6) |
Reklam ve Reklam Tasarımı |
Ders notlarına genel bakış |
7) |
Vize |
Ders notlarına genel bakış |
Ders Notları / Kitaplar: |
Clow, K. E. (2013). Integrated advertising, promotion and marketing communications, 4/e. Pearson Education India.
Bütünleşik Pazarlama iletişimi, T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 2751, Açık öğretim Fakültesi Yayını No: 1709.
Pazarlama iletişimi yönetimi, Yavuz Odabaşı & Mine Oymak,11. Bs., Mediacat.
Belch, G. E., & Belch, M. A. (2017). Advertising and promotion: An integrated marketing communications perspective 11h. New York: McGraw-Hill.
|
Diğer Kaynaklar: |
Clow, K. E. (2013). Integrated advertising, promotion and marketing communications, 4/e. Pearson Education India.
Bütünleşik Pazarlama iletişimi, T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 2751, Açık öğretim Fakültesi Yayını No: 1709.
Pazarlama iletişimi yönetimi, Yavuz Odabaşı & Mine Oymak,11. Bs., Mediacat.
Belch, G. E., & Belch, M. A. (2017). Advertising and promotion: An integrated marketing communications perspective 11h. New York: McGraw-Hill.
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Yönetim Bilişim Sistemleri çalışmalarını yürütmeyi sağlayacak kavram ve yetkinliklerin kazandırılması. Yönetim ve bilişim bilimleri yöntemlerini güncel sorunları çözümlemede veya ihtiyaçları gidermede kullanabilme becerisi |
|
2) |
Organizasyonlarda karşılaşılan problemleri tanıma, anlama, analiz etme, çözüm üretme ve veriye dayalı karar verme için gerekli matematik, istatistik ve çözümleme bilgilerine sahip olabilme. |
|
3) |
Organizasyonların ihtiyaç duyduğu nitelikli çalışanlarda olması gereken işletme ve bilişim alanındaki bilgilere sahip olabilme. |
|
4) |
En az Avrupa düzeyinde yabancı dil bilgisine ve en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. |
|
5) |
Çalıştığı kurumun bilişim alanındaki hedef ve amaçlarını belirleyebilme ve etkili proje yönetimi tekniklerini kullanabilme. |
|
6) |
Farklı ortamlarda ve farklı disiplinlerle iletişim kurma becerisi. |
|
7) |
Alanın dinamik doğası gereği öğrenme gereksiniminin süreklilik gerektirdiğini kavrayabilme, uzaktan eğitim yöntemiyle yaşam boyu öğrenme becerisine sahip olabilme. |
|
8) |
Yönetim Bilişim Sistemleri ile ilgili konularda araştırma ve çalışma yapabilme. |
|
9) |
Yönetim ve bilişimin kazandırdığı bilgi birikimini, iletişim becerilerini, eleştirel bakış açısını ve esnekliği yaşamın diğer alanlarına etiğe uygun şekilde aktarabilmek. |
|